Seminaro metu atskleisiu tris paslaptis:
1
Kodėl mažam verslui nebeužtenka būti TIK socialiniuose tinkluose
Kokius veiklos principus naudoja sėkmingiausi pasaulio ekspertai
Kokia yra veiklos sugreitėjimo formulė, kuri veikia
2
3
Seminaras su brand’o stratege Vilma Šeškevičiene
KAIP VYSTYTI ASMENINĮ MARKETINGĄ NE TIK SOCIALINIUOSE TINKLUOSE? Į ŠĮ KLAUSIMĄ BUS ATSAKYTA.
✔ Sužinosi, kokiais principais vadovaujasi 3% sėkmingiausių pasaulio žmonių;
✔Turėsi suvokimą, kaip kuriama pardavimų sistema internetinėje erdvėje;
✔ Sužinosi kaip šį verslo modelį taikome mes, kuris konvertuoja klientus;
✔ Suprasi, kokio intelekto reikia, kad būtum sėkminga;
✔ Sužinosi kokiais įrankiais ir metodais buriami mylintys klientai.
Labas,
Tai ką Tu sužinosi šiame seminare – tai revoliucinis požiūris į savęs pardavimus, kuris atvedė mane iki šio taško, kas esu dabar, o esu ne tiek jau ir mažai - Didžiausios Lietuvoje savirealizacijos ir asmens prekės ženklo konferencijos organizatorė, revoliucinio požiūrio į asmens prekės ženklą knygos "12 būdų, kaip legalizuoti savo (ne)NORMALUMĄ" viena iš autorių.
Kažkada tą požiūrį man perdavė mano didieji mokytojai - Brand'o strategus ruošiantis Stephen Houraghan ir rinkos lyderius ruošiantis Algirdas Karalius. Stephen man pardavė didžiojo paveikslo matymą, o Algirdas “triusikus”;). Ši istorija bus nenutylėta seminaro metu…
Šiame seminare jūs pirmą kartą sužinosite, kokius pagrindinius sėkmės veiksmus daro 3% sėkmingiausių pasaulio ekspertų ir kaip visa tai prisitaikyti sau individualiai be vidinių konfliktų džiazuojant.
Iki susitikimo seminare,
Vilma Šeškevičienė
Brand’o strategė
Jei Tu...
- Vis dar iki šiol rašai tekstus FB eventuose, bet nepadarai pirkimų;
- Organizuoji grupinius gyvus renginius ar stovyklas, bet nesusilauki socialiniuose tinkluose dėmesio;
- Pardavinėji online mokymus ar seminarus, bet rezultatai nedžiugina;
- Nori parduoti konsultacijas ar mentorystę, tačiau pagalvojus, kad reiks arti socialiniuose tinkluose, tau pasidaro bloga...
Tai seminare sužinosi apie verslo modelį, kurį naudoja pasaulio sėkmingiausi ekspertai
3 svarbios priežastys, kodėl Tau verta dalyvauti:
1
Gausi aiškų planą, ką daryti po seminaro
Susipažinsi su verslo modeliu, kuris galės tau padėti efektyviau veikti
Gausi savo asmeninei komunikacijai alternatyvą
2
3
Atsiliepimai iš seminaro dalyvių
Kam skirti šie mokymai?
1
Specialistams, kurie po ilgų metų išeina į rinką dirbti "ant savęs"
Ekspertams, kuriems vis dar sunku parduoti savo paslaugas, nors rinkoje jau veikia kelis metus
Pradedantiems ekspertams, kurie persikvalifikavo ir įeina į rinką
2
3
Dalyvių atsiliepimai iš kitų seminarų