top of page

Koks tavo brand'o identitetas?

Vienas svarbiausių įgūdžiu šioje visuomenėje yra mokėjimas pažinti save. Jei tavo BRAND'AS yra kaip upė, išsiliejusi į visas puses ir prarandanti srovės pagreitį, tai archetipų teorija bus tau krantai, kurie laikys tavo vizualo ir komunikacijos kryptį.

kurejas_02.png
magas_02.png
mylimukas_02.png
pamatas_edited.jpg
herojus.png

Herojus

zvaigzde_01.png

Herojus stengiasi įrodyti savo vertę drąsiai ir sunkiai atlikdamas veiksmus. Jis savo meistriškumu siekia pagerinti pasaulį. Tai prekių ženklai, kurie žmonėms padeda kuo geriau pasirodyti, sprendžia didelę socialinę problemą ir skatina žmones imtis veiksmų.

pamatas_edited.jpg
maistininkas.png

Maištininkas

zvaigzde_01.png

Maištininkas yra susijęs su revoliucija ir siekia sunaikinti tai, kas neveikia. Į šią kategoriją patenka prekės ženklai, kurie identifikuojasi su vertybėmis, kurios prieštarauja visuomenės vertybėms, yra naujų ir revoliucinių nuostatų pradininkai arba kurių produktai tiesiogine to žodžio prasme naikina (pvz., Buldozeris).

pamatas_edited.jpg
magas.png

Magas

zvaigzde_01.png

Mago archetipas siekia įgyvendinti svajones remdamasis pagrindiniais pasaulio veikimo dėsniais. Be balto triušio, magas iš kepurės ištraukia prekės ženklus, kurie yra transformuojantys, turintys dvasinį ar psichologinį komponentą arba padedantys plėsti sąmonę.

pamatas_edited.jpg
valdovas.png

Valdovas

zvaigzde_01.png

Vienas žodis - Kontrolė. Valdovas nori sukurti klestinčią ir sėkmingą šeimą, įmonę ar bendruomenę. Prekės ženklai, kurie sustiprina ar skatina galią, padeda žmonėms tapti organizuotiems ir išlikti organizuotiems arba žada saugumą ir stabilumą chaotiškame pasaulyje, lengvai identifikuojami kaip Valdovo archetipai.

pamatas_edited.jpg
tyrinetojas.png

Tyrinėtojas

zvaigzde_01.png

Tyrinėtojai trokšta laisvės atrasti pasaulį ir patirti geresnį, autentiškesnį ir pilnavertiškesnį gyvenimą. Prekės ženklai, turintys Tyrinėtojų bruožų, dažnai padeda žmonėms jaustis laisvai, laužo standartus, yra novatoriški ir siūlo patvarius ir tvirtus produktus.

pamatas_edited.jpg
ismincius.png

Išminčius

zvaigzde_01.png

Išminčius naudojasi intelektu ir analize, kad suprastų pasaulį. Jis siekia tiesos bei nori rasti išmintį kiekvienoje situacijoje, o vėliau ja dalintis su visu pasauliu. Šio archetipo prekės ženklas žada mokymąsi bei mano, jog jo klientai gali suprasti intelektualius juokus bei sudėtingas idėjas. 

pamatas_edited.jpg
globejas.png

Globėjas

zvaigzde_01.png

Globėjo tikslas yra padėti kitiems ir apsaugoti žmones nuo žalos. Prekės, aptarnaujančios šeimas ir teikiančios didelę vertę klientų aptarnavimui, ypač tos, kurios yra sveikatos priežiūros, švietimo ar ne pelno / labdaros srityse.

pamatas_edited.jpg
mylimasis.png

Mylimasis

zvaigzde_01.png

Labiausiai už viską pasaulyje Mylimasis nori pasiekti artumą ir (arba) patirti jausmų malonumą. Tikslas yra būti santykiuose su mylimais žmonėmis, patirtimi ir aplinka. Šio archetipo pavyzdžiai yra prekės ženklai, padedantys žmonėms rasti meilę / draugystę arba skatinantys grožį, bendravimą ar artumą.

pamatas_edited.jpg
naivuolis.png

Naivuolis

zvaigzde_01.png

“Nesijaudink, būk laimingas!” yra Naivuolio archetipo šūkis. Norisi rasti ir patirti rojų. Prekės ženklai, siejami su gėriu, morale, paprastumu, nostalgija ar vaikyste, įvardijami kaip nekalti archetipai.

pamatas_edited.jpg
pilietis.png

Pilietis

zvaigzde_01.png

Pilietis nori tik priklausyti ir pritapti bei trokšta užmegzti ryšį su kitais. Piliečio  ženklas yra pastebimas prekių ženkluose, kuriuose vyrauja tradicija, kuria daiktus, naudojamus kasdieniame gyvenime, ir kurie padeda žmonėms pajusti, kad jie taip pat savi.

pamatas_edited.jpg
kurejas.png

Kūrėjas

zvaigzde_01.png

Pagrindinis Kūrėjo noras yra sukurti tai, kas išlieka vertinga, ir suteikti vizijai formą. Prekės ženklai, kurie skatina saviraišką, pateikia pasirinkimus ir galimybes, padeda skatinti naujoves, yra meniški ir kūrybiški, įkūnija Kūrėjo archetipą.

pamatas_edited.jpg
juokdarys.png

Juokdarys

zvaigzde_01.png

Linksmas, turintis gerą humoro jausmą, šelmiškas bei sukeliantis juoką. Juokdario prekės ženklas sukelia įspūdį, jog jis reprezentuoja gyvenimą šia diena. Šį archetipą mėgstantys klientai manys, jog įprastos reklamos yra nuobodžios, tad mėgs viską, kas yra neįprasta ir tuo pačiu metu žaisminga. 

tekstura 2 copy.png
zvaigzde_01.png

ARTIMIAUSIAS ARCHETIPŲ SEMINARAS

Kaip atrasti savo tikrąjį identitetą?

I dalis

Kovo 28 d.

19:30 val.

Nemokamai

Vilma_Šeškevičienė.png

Vilma Šeškevičienė

BRANDO STRATEGĖ

Lektorė

Lauryna_Olertaitė.png

Lauryna

Olertaitė

KOMUNIKACIJOS IDENTITETO STRATEGĖ

Moderatorė

smnarai rcheipu
tekstura 2 copy.png
zvaigzde_01.png

ARTIMIAUSIAS ARCHETIPŲ SEMINARAS

Kaip atrasti savo tikrąjį identitetą?

II dalis

Balandžio 4 d.

19:30 val.

Nemokamai

Vilma_Šeškevičienė.png

Vilma Šeškevičienė

BRANDO STRATEGĖ

Lektorė

Lauryna_Olertaitė.png

Lauryna

Olertaitė

KOMUNIKACIJOS IDENTITETO STRATEGĖ

Moderatorė

tekstura 2 copy.png
zvaigzde_01.png

ARTIMIAUSIAS ARCHETIPŲ SEMINARAS

Komunikacijos identitetas pagal archetipus

Balandžio 18 d.

19:30 val.

Nemokamai

Lauryna_Olertaitė.png

Lauryna

Olertaitė

KOMUNIKACIJOS IDENTITETO STRATEGĖ

Lektorė

bottom of page