

Herojus

Herojus stengiasi įrodyti savo vertę drąsiai ir sunkiai atlikdamas veiksmus. Jis savo meistriškumu siekia pagerinti pasaulį. Tai prekių ženklai, kurie žmonėms padeda kuo geriau pasirodyti, sprendžia didelę socialinę problemą ir skatina žmones imtis veiksmų.


Maištininkas

Maištininkas yra susijęs su revoliucija ir siekia sunaikinti tai, kas neveikia. Į šią kategoriją patenka prekės ženklai, kurie identifikuojasi su vertybėmis, kurios prieštarauja visuomenės vertybėms, yra naujų ir revoliucinių nuostatų pradininkai arba kurių produktai tiesiogine to žodžio prasme naikina (pvz., Buldozeris).


Magas

Mago archetipas siekia įgyvendinti svajones remdamasis pagrindiniais pasaulio veikimo dėsniais. Be balto triušio, magas iš kepurės ištraukia prekės ženklus, kurie yra transformuojantys, turintys dvasinį ar psichologinį komponentą arba padedantys plėsti sąmonę.


Valdovas

Vienas žodis - Kontrolė. Valdovas nori sukurti klestinčią ir sėkmingą šeimą, įmonę ar bendruomenę. Prekės ženklai, kurie sustiprina ar skatina galią, padeda žmonėms tapti organizuotiems ir išlikti organizuotiems arba žada saugumą ir stabilumą chaotiškame pasaulyje, lengvai identifikuojami kaip Valdovo archetipai.


Tyrinėtojas

Tyrinėtojai trokšta laisvės atrasti pasaulį ir patirti geresnį, autentiškesnį ir pilnavertiškesnį gyvenimą. Prekės ženklai, turintys Tyrinėtojų bruožų, dažnai padeda žmonėms jaustis laisvai, laužo standartus, yra novatoriški ir siūlo patvarius ir tvirtus produktus.


Išminčius

Išminčius naudojasi intelektu ir analize, kad suprastų pasaulį. Jis siekia tiesos bei nori rasti išmintį kiekvienoje situacijoje, o vėliau ja dalintis su visu pasauliu. Šio archetipo prekės ženklas žada mokymąsi bei mano, jog jo klientai gali suprasti intelektualius juokus bei sudėtingas idėjas.


Globėjas

Globėjo tikslas yra padėti kitiems ir apsaugoti žmones nuo žalos. Prekės, aptarnaujančios šeimas ir teikiančios didelę vertę klientų aptarnavimui, ypač tos, kurios yra sveikatos priežiūros, švietimo ar ne pelno / labdaros srityse.


Mylimasis

Labiausiai už viską pasaulyje Mylimasis nori pasiekti artumą ir (arba) patirti jausmų malonumą. Tikslas yra būti santykiuose su mylimais žmonėmis, patirtimi ir aplinka. Šio archetipo pavyzdžiai yra prekės ženklai, padedantys žmonėms rasti meilę / draugystę arba skatinantys grožį, bendravimą ar artumą.


Naivuolis

“Nesijaudink, būk laimingas!” yra Naivuolio archetipo šūkis. Norisi rasti ir patirti rojų. Prekės ženklai, siejami su gėriu, morale, paprastumu, nostalgija ar vaikyste, įvardijami kaip nekalti archetipai.


Pilietis

Pilietis nori tik priklausyti ir pritapti bei trokšta užmegzti ryšį su kitais. Piliečio ženklas yra pastebimas prekių ženkluose, kuriuose vyrauja tradicija, kuria daiktus, naudojamus kasdieniame gyvenime, ir kurie padeda žmonėms pajusti, kad jie taip pat savi.


Kūrėjas

Pagrindinis Kūrėjo noras yra sukurti tai, kas išlieka vertinga, ir suteikti vizijai formą. Prekės ženklai, kurie skatina saviraišką, pateikia pasirinkimus ir galimybes, padeda skatinti naujoves, yra meniški ir kūrybiški, įkūnija Kūrėjo archetipą.


Juokdarys

Linksmas, turintis gerą humoro jausmą, šelmiškas bei sukeliantis juoką. Juokdario prekės ženklas sukelia įspūdį, jog jis reprezentuoja gyvenimą šia diena. Šį archetipą mėgstantys klientai manys, jog įprastos reklamos yra nuobodžios, tad mėgs viską, kas yra neįprasta ir tuo pačiu metu žaisminga.