Labas,
Ar esi mačiusi kalendorius ar žurnalų viršelius, kuriose fotografuojamos žvaigždės? Ar supranti, kad ten patenka tik tos, kurios jau yra sėkmingos? Reitingams, skaitomumui reikia žmonių su pasiekimais, statusais! Jiems neįdomūs “niekai”! Bet man jie įdomūs, nes iš NIEKO gimsta kūrybinė energija ir "strazdai!
Nes niekuo buvau ir aš, kol nepabudinau savo archetipus...
Tikiu sėkmės formule: NIEKAS + KŪRYBIŠKUMAS = SĖKMĖ
Projektas kviečia visas solo verslininkes įamžinti savo istoriją gyvoje knygoje ir tapti strazdu giesmininku, budinančiu kitas moteris.
Vilma Šeškevičienė
Projekto sumanytoja
Vilma
Brand'o strategė
Kas tai per projektas?
Tai spalio mėnesį išleidžiamos knygos apie 12 archetipų asmeniniame brand’e kūrybinis procesas.
12 moterų su savo unikaliomis istorijomis bus atrinktos tapti knygos dalimi. Profesionali įvaidžio formavimo komanda sukurs kūrybinį charakteringą portretą, kuris iliustruos vieną iš 12 archetipų skyrių, o fotosesijos metu paimtas interviu taps įžanga į archetipų panaudojimo metodiką asmens prekės ženkluose.
Kam jis
skirtas?
Verslioms, aktyvioms ir kūrybingoms moterims, kurios turi savo autentišką istoriją, kaip jaučiantis niekuo, bet veikiant pagal savo unikalią archetipinę prigimtį išėjo ar dar eina į mentalinį, emocinį ar finansinį pokytį.
Jų istorija turi įkvėpti kitas solo verslininkes, kad viskas įmanoma, kad esam pakankamos ir viskas su mumis yra gerai.
Koks projekto tikslas?
1. Skleisti pasauliui žinutę apie žmogaus unikalumą ir jo archetipines super galias;
2. Išviešinti nematomų ir nepastebimų moterų istorijas taip, kad jos jaustųsi svarbiomis ir įkvėptų kitas;
3. Suburti moteris iš visų Lietuvos savivaldų į vieną tikslą, sukuriant gyvą knygą, kurioje ,tarsi biblijoje, rastų paguodą sunkiomis akimirkomis, atsakymus kodėl ji reaguoja ar elgiasi vienaip ar kitaip.
Kaip viskas vyksta?
1. Užpildai trumpą klausimyną iki liepos 31 d.
2. Rugpjūčio pradžioje susisiekiame su atrinktomis moterimis į fotosesiją
3. Rugsėjo 1d. 20 moterų, kas pildė kokybiškai ir nuoširdžiai anketas, bet nepateko tarp išrinktųjų - atsiųsime 1 dienos bilietą (pasirinktinai į kurią dieną konferenciją “Brandwomas” nemokamai! (Pasirinktinai į kurią dieną)
9 svarbios priežastys, kodėl Tau verta sudalyvauti:
1
Tavo iliustruota istorija sklis 1000 vnt. Knygos bei 400 vnt. Konferencijos Žurnalo tiražu.
Tai galimybė didinti savo veiklos žinomumą
Dalyvausi 1 dieną konferencijoje ir jausies svarbia
2
3
4
Įkvėpsi kitas moteris gyventi pagal savo pašaukimą ir potencialą
Įsiamžinsi savo veiklos/gyvenimo istoriją
Lyg testamentą paliksi savo vaikams istoriją, kad ir jie nepasiduotų sunkiu metu
5
6
7
Dalyvausi kūrybiniame procese ir būsi solo verslų bendruomenės dalimi
Tavo įvaizdžiu rūpinsis įvaizdžio formavimo profesionali komanda
Papuoši savo atvaizdu konferencijos parodą
8
9
Jei dar neatlikai archetipų testo arba nematei seminaro...
Vienas svarbiausių įgūdžiu šioje visuomenėje yra mokėjimas pažinti save. Jei tavo BRAND'AS yra kaip upė, išsiliejusi į visas puses ir prarandanti srovės pagreitį, tai archetipų teorija bus tau krantai, kurie laikys tavo vizualo ir komunikacijos kryptį.
Pretendento anketa
II etapas. Užrašyk savo istoriją trumpai čia iki rugpjūčio 28 d., atsakius į 6 klausimus.
Mane domina:
- Tavo įkvepianti žinutė pasauliui;
- Tavo evoliucija nuo 0 iki savęs suvokimo, kad esi daugiau!
- Tavo archetipinis veikimo būdas;
- Tavo identiteto pabudimo istorija.
Įvaizdžių formavimo komandų vadovės
PROJEKTO ĮVAIZDŽIŲ KŪRĖJA
Dangira Bičiūnaitė-Tubeliene
„Esu spalvinga - žingeidi, kūrybiška, įvairialypė. Jei uždaro mane į kūrybinį narvelį, mano spalvotos plunksnos nunyksta. Bet visada randu kur spynos atsidaro, suprantu, kad durelės ne vienos ir vėl neriu į naujas kūrybines patirtis.
16 metų dirbu grožio džiunglėse. Norėdama savo ilgamete patirtimi ir savo pojūčiu dalintis, įkūriau grožio saloną „Urban Beauty“ Utenoje. Tai moderni oazė, kurioje stengiamės, kad pasijustumėte savo džiunglių karalienėmis. Nuolat ieškau sinergijos su kitais verslais ir bendruomenėmis.
Tikrai tikiu, kad visų rūšių verslai gali atrasti bendrystę. Šis tikėjimas ir noras kurti neįprastus, išskirtinius dalykus, atvedė prie įvaizdžio kūrimo video ir foto sesijoms. Tai sritis kuri mane traukia lyg magnetas ir augina mano kūrybines plunksnas
PROJEKTO FOTOGRAFĖ
Jurgita Kunigiškytė
Esu profesionali multižanro fotografė. Dažniausiai fotografai specializuojasi tam tikroje srityje: interjerų fotografija, portretai, reportažai ir pan. O man patina dirbti su įvairiais žanrais ir kasdien patirti vis kitokį nuotykį.
Nuo 2003 metų nepaleidžiu fotoaparato iš rankų, o bene dažniausiai pas mane ateina pačių įvairiausių specialybių atstovai, kuriems stovėti prieš objektyvą yra nemenkas iššūkis. Puikiai žinau, ką reiškia jaudulys, kritiškas savęs priėmimas, todėl esu sukūrusi savo metodiką, kuri išlaisvina iš nekomforto.
Transformacija, kurią pamatau kiekvieną kartą, mane labai džiugina, todėl dirbti su profesionaliais modeliais man yra tiesiog neįdomu. O štai atskleisti kiekvieno norinčio augti potencialą yra mano prasmė, kodėl tai darau.
Susipažink su archetipais
(12 prekės ženklų charakterių)
Herojus
Herojus stengiasi įrodyti savo vertę drąsiai ir sunkiai atlikdamas veiksmus. Jis savo meistriškumu siekia pagerinti pasaulį. Tai prekių ženklai, kurie žmonėms padeda kuo geriau pasirodyti, sprendžia didelę socialinę problemą ir skatina žmones imtis veiksmų.
Maištininkas
Maištininkas yra susijęs su revoliucija ir siekia sunaikinti tai, kas neveikia. Į šią kategoriją patenka prekės ženklai, kurie identifikuojasi su vertybėmis, kurios prieštarauja visuomenės vertybėms, yra naujų ir revoliucinių nuostatų pradininkai arba kurių produktai tiesiogine to žodžio prasme naikina (pvz., Buldozeris).
Magas
Mago archetipas siekia įgyvendinti svajones remdamasis pagrindiniais pasaulio veikimo dėsniais. Be balto triušio, magas iš kepurės ištraukia prekės ženklus, kurie yra transformuojantys, turintys dvasinį ar psichologinį komponentą arba padedantys plėsti sąmonę.
Valdovas
Vienas žodis - Kontrolė. Valdovas nori sukurti klestinčią ir sėkmingą šeimą, įmonę ar bendruomenę. Prekės ženklai, kurie sustiprina ar skatina galią, padeda žmonėms tapti organizuotiems ir išlikti organizuotiems arba žada saugumą ir stabilumą chaotiškame pasaulyje, lengvai identifikuojami kaip Valdovo archetipai.
Tyrinėtojas
Tyrinėtojai trokšta laisvės atrasti pasaulį ir patirti geresnį, autentiškesnį ir pilnavertiškesnį gyvenimą. Prekės ženklai, turintys Tyrinėtojų bruožų, dažnai padeda žmonėms jaustis laisvai, laužo standartus, yra novatoriški ir siūlo patvarius ir tvirtus produktus.
Išminčius
Išminčius naudojasi intelektu ir analize, kad suprastų pasaulį. Jis siekia tiesos bei nori rasti išmintį kiekvienoje situacijoje, o vėliau ja dalintis su visu pasauliu. Šio archetipo prekės ženklas žada mokymąsi bei mano, jog jo klientai gali suprasti intelektualius juokus bei sudėtingas idėjas.
Globėjas
Globėjo tikslas yra padėti kitiems ir apsaugoti žmones nuo žalos. Prekės, aptarnaujančios šeimas ir teikiančios didelę vertę klientų aptarnavimui, ypač tos, kurios yra sveikatos priežiūros, švietimo ar ne pelno / labdaros srityse.
Mylimasis
Labiausiai už viską pasaulyje Mylimasis nori pasiekti artumą ir (arba) patirti jausmų malonumą. Tikslas yra būti santykiuose su mylimais žmonėmis, patirtimi ir aplinka. Šio archetipo pavyzdžiai yra prekės ženklai, padedantys žmonėms rasti meilę / draugystę arba skatinantys grožį, bendravimą ar artumą.
Naivuolis
“Nesijaudink, būk laimingas!” yra Naivuolio archetipo šūkis. Norisi rasti ir patirti rojų. Prekės ženklai, siejami su gėriu, morale, paprastumu, nostalgija ar vaikyste, įvardijami kaip nekalti archetipai.
Pilietis
Pilietis nori tik priklausyti ir pritapti bei trokšta užmegzti ryšį su kitais. Piliečio ženklas yra pastebimas prekių ženkluose, kuriuose vyrauja tradicija, kuria daiktus, naudojamus kasdieniame gyvenime, ir kurie padeda žmonėms pajusti, kad jie taip pat savi.
Kūrėjas
Pagrindinis Kūrėjo noras yra sukurti tai, kas išlieka vertinga, ir suteikti vizijai formą. Prekės ženklai, kurie skatina saviraišką, pateikia pasirinkimus ir galimybes, padeda skatinti naujoves, yra meniški ir kūrybiški, įkūnija Kūrėjo archetipą.
Juokdarys
Linksmas, turintis gerą humoro jausmą, šelmiškas bei sukeliantis juoką. Juokdario prekės ženklas sukelia įspūdį, jog jis reprezentuoja gyvenimą šia diena. Šį archetipą mėgstantys klientai manys, jog įprastos reklamos yra nuobodžios, tad mėgs viską, kas yra neįprasta ir tuo pačiu metu žaisminga.
-
Kiek man kainuos dalyvavimas?Tu tapsi reklaminiu veidu fotosesijoje, kurią finansuoja atrinkti prekės ženklai.
-
Kas atrinks dalyvius?Brandwom'o kūrybinė komanda ir įvaizdžio rėmėjai.
-
Jei mane atrinks, kuo man reikės dar pasirūpinti?Resursine būsena, gera nuotaika ir kantrybe, nes tai kūrybinis procesas. Papildomai pasirūpinkite gėrimais ir užkandžiais.
-
Kokiomis datomis numatytos fotosesijos?Numatytos keturios prelimenarios datos: rugpjūčio 8, 9, 14 , 28 dienos. Lokacija bus tikslinama atrinktoms dalyvėms.
-
Ar kuriant įvaizdį bus atsižvelgiama į dalyvės veiklos pobūdį?Vaizdas kuriamas siekiant įkūnyti atitinkamą archetipo charakterį. tavo istorija bus papasakota šalia atvaizdo tekstu.
-
Jei aš nemoku gražiai rašyti ir aprašyti anketoje?Tai dar stipresnė motyvacija dalyvauti. Mes mokame įskaityti tarp eilučių. Anketoje nereikia literatūrinių subtilybių. Prašome esmių esmės, nes į vaizdingą, empatišką kalbą mes jau įvilksime interviu metu, kurį darys Brandwom'o komunikacijos balsas Lauryna Olertaitė.
-
Kokiu stiliumi bus daromos fotosesijos?Šiuo metu puslapio apačioje galite pamatyti korteles, kurių vaizdus sugeneravo dirbtinis intelektas pagal archetipo charakterio ypatumus. Maždaug tokiame stiliuje bus daroma ir fotosesija, tik su gyvu žmogumi.
-
Ar galėsiu nuotraukas panaudoti savo komunikacijoje?Taip, bet tik padarytas backstag'o fotografo fotosesijos metu. Profesionalios ir suretušuotos nuotraukos priklausys VŠĮ "Asmeninės lyderystės inkubatoriui" - Brandwom'as konferencijos organizatoriams. Dalintis nuotraukomis, kurios bus viešai komunikuojamos iš pačios organizacijos, ne tik galėsite, bet ir privalėsite:)
-
Kaip aš galiu prisidėti prie projekto?1. Skleisti žinutę apie Brandwom'as konferenciją ir šį projektą ir joje sudalyvauti. 2. Skleisti žinutę apie šį projektą ir 12 archetipų knygą. 2. Pakviesti savo veiklias drauges atlikti archetipų testą (įnešti joms aiškumą). 3. Prisidėti prie projekto savo paslaugoms ar produktais. 4. Investuoti į konferencijos bilietus toms, kurios šiandien negali sau leisti (parama nuo 139 Eur. vienos dienos konferencijos bilietas)