Pasipuošk
žiniomis!
Savirealizacijos ir
ASMENINIO BRAND'o
konferencija moterims
SPALIO 10-13d.
PRADŽIA 10 VAL.
Taujėnų dvaras, Ukmergės raj.
4 dienų konferencijų standartus laužanti ŽINIŲ ŠVENTĖ, kad SOLO verslininkės, vystančios širdies veiklą, gautų aiškumą ką ir kaip daryti
4 DIENOS
28 PRANEŠĖJAI
12 PRAKTIKUMŲ
400 DALYVIŲ
PARTNERIAI
Amatų
kelias
Kodėl verta atvykti į žinių šventę?
Rinkoje labai daug žinių, kurios turtina kompetencijų bagažą, bet nepriiartina solo verslų link AIŠKUMO ką, kaip ir kodėl daryti jų konkrečiu atveju.
Brandwom'as sukurtas pagal Brand'o kūrimo sistemą, o ten kur sistema - ten ir rezultatas. Pranešimų metu SUŽINOSI,
o per praktikas, gautas žinias, PRISITAIKYSI sau individualiai.
4 dienas vesime per visus 4 vystymo etapus:
4 dienas vesim per 4 brand'o vystymo etapus, pateikdamos strateginių žinių koncentratą “nuo A, B, C…iki Ž”.
Ieškančios savirealizacijos
-
Atras norą įgyvendinti savo aistrą bei talentus;
-
Sužinos metodus ir įrankius, padėsiančius sėkmingai startuoti;
-
Sužinos, kur ir kaip ieškoti savo mylimos veiklos.
Kam tinka
-
Dirbančioms samdomą darbą;
-
Esančioms motinystės atostogose;
-
Keičiančioms kvalifikaciją;
-
Turinčioms bedarbio statusą.
Pradedančios naują veiklą
-
Sužinos metodus, kad verslas taptų stabilus, pelningas ir atpažįstamas;
-
Turės galimybę užmegzti bendradarbiavimo ryšius;
-
Sužinos, kaip išsiskirti rinkoje ir pritraukti daugiau klientų.
Kam tinka
-
Kūrėjoms, specialistėms, ekspertėms, praktikų vedlėms ir mokymų organizatorėms;
-
Vystančioms veiklą iki 2 metų..
Ieškančios
pokyčių
-
Atras savo asmens prekės ženklo galią;
-
Susipažins su neišbandytais naujais įrankiais ir metodais;
-
Sužinos, kaip atgaivinti verslą ir vėl jausti verslo augimo džiaugsmą.
Kam tinka
-
Produktų kūrėjoms ir amatininkėms;
-
Kūrybinių paslaugų teikėjoms, kurios kaupia portfolio;
-
Savų mokymų organizatorėms
Sėkmingos ir klestinčios
-
Ras galimybę išlaikyti lyderio pozicijas;
-
Užmegs strategiškai palankias verslo pažintis;
-
Gaus suvokimą, ką ir kaip daryti pritraukiant talentus.
Kam tinka
-
Ekspertėms, kurie nori auginti pelningumą;
-
Turinčioms daugiau nei vieną veiklą ar projektą;
-
Solo verslininkėms, kurios nori formuoti komandą ir plėstis
3 TINKLAVEIKOS
RYTAI
2X DAUGIAU PRANEŠĖJŲ PRAKTIKŲ
2 RESURSŲ ATSTATYMO SESIJOS
KONFERENCIJOS DARBO ŽURNALAS
RIMA BOŠKEVIČIENĖ / Ilgaamžiškumo edukatorė / Organizatorė
"Žmogaus ribos ten, kur jis jas nusibrėžia"
Visą gyvenimą ieškojau receptų, kaip išlaisvinti vidinę lyderystę. Nuo vaikystės iki brandos ne tais metodais ir ne tais būdais:
daug dirbau siekdama DIDELIŲ dalykų, kad pajausčiau savo vertumą, ieškojau išorėje patvirtinimų ir pripažinimo, savivertę kėliau pildydama save mokymais ir glausdamasi prie autoritetų.
Tik pradėjusi studijuoti J. Demartini metodiką ir jungti sielos, kūno ir proto sritis į vientisą žmogaus veikimo mechanizmą - aš atradau savyje šaknis. Man nebereikia autoritetų patvirtinimo savo vertumui.
Dėl to noriu padėti žmonėms atrasti vidinės lyderystės stuburą, atlaikant išorės spaudimą ar autoritetų įtaką. Savirealizacijos autentiškam keliui nėra laiko ribos ir šlagbaumų. Aš esu to pavyzdys.
Dienos pranešėjai
1
SPALIO 10 d.
Vilma Šeškevičienė
BRANDO STRATEGĖ
Dienos instrukcija
ASMENYBĖS UGDYMO MENTORĖ
Rima
Boškevičienė
"Kas yra tavo vidinis motyvacijos šaltinis"
Ves praktiką
Rūta Vasauskienė
BIOENERGETIKĖ
"Kaip pasiekti, kad svajonė taptų realybe?"
Ves praktiką
Jurgita
Vidugirienė
"Whatansu" KOMANDOS VADOVĖ
"Kodėl reikalingi verslo aukštesni tikslai?"
Ves praktiką
Simona
Simulytė
STARTUOLIŲ EKOSISTEMOS KŪRĖJA
"Svarbiausia verslo žinutė, laiminti kliento dėmesį"
Ves praktiką
PREKĖS ŽENKLO STRATEGĖ
Nomeda
Kalinauskienė
"Brand'o kūrimo elementas, nugalintis konkurentus"
Ves praktiką
Jolita
Skirpstaitienė
ASMENYBĖS AUGINIMO TRENERĖ
"Nutylėta savirealizacijos pusė: bijau..., bet .. darau"
Ves praktiką
Mindaugas Valickis
MĄSTYMO KEITIMO MENTORIUS
"Kaip susikurti finansinę laisvę mylimoje veikloje?
Ves praktiką
VILMA ŠEŠKEVIČIENĖ / Brand'o strategė / Organizatorė
"Vizualinis identitetas turi transliuoti tavo vidinį grožį ir tikrąją Tave".
Daugiau nei 10 metų dirbdama žaidimų industrijoje buvau "chamiako" būsenoje, kada bėgau ratu ir neturėjau, kada sustoti. Tas amžinas važiavimas “ant garų” ir “kūrybinė prostitucija” suko nesibaigiantį mano darbų ratą. Tokiame darbų chaose buvo sunku išgirsti save ir nusistatyti kryptingą veikimą.
Šioje būsenoje sustojimas man reiškė pralaimėjimą, o ne įsiklausymą! Tik atradusi brand’o strategiją ir pradėjusi visų pirmiausią ją taikyti sau, išėjau iš šios toksiškos būsenos. Aš pagaliau išgirdau savo sielą ir pradėjau eiti savo pašaukimo keliu.
Aš noriu sutrumpinti Tavo savirealizacijos kelią, kad užtruktum ne 10 metų triukšme ir neigime - kaip aš, o keliautum 5 kartus greičiau, laisvai ir aiškia kryptimi.
"Statant savo širdies veiklą - brand’o pamatas - yra Tavo šaknys, be kurių Tavo veiklą nuplaus pirmas lietus"
Dienos pranešėjai
SPALIO 11 d.
2
BRANDO STRATEGĖ
Vilma Šeškevičienė
Dienos instrukcija
GYVENIMO KŪRYBOS
GIDĖ
Dovilė
Day
"Grožis, kurį pamilsta klientas"
Ves praktiką
Vaida
Saldė
PARDAVIMŲ
MENTORĖ
"Ar gali būti graži, jei neturi laiko į veidrodį pasižiūrėti?"
Ves praktiką
Vilma Šeškevičienė
BRAND'O STRATEGĖ
"Kaip apginti savo tikrąjį identitetą?"
Ves praktiką
Spalvota
Rasa
ĮVAIZDŽIO
MENTORĖ
"Kaip apsirengti pagal savo brand'o archetipą?"
Ves praktiką
MULTIŽANRO
FOTOGRAFĖ
Jurgita
Kunigiškytė
"Kaip atskleisti fotografija savo tikrąjį veidą?"
Ves praktiką
Irma
Trečiokienė
INTUITYVIOJI
MENTORĖ
"Ar amžius yra kliūtis keisti savo gyvenimą?"
Žydrūnas
Sadauskas
VEIDOTYRININKAS /
ŽMOGAUS PROFILIUOTOJAS
"Kaip parduoti, remiantis žmogaus išvaizda?"
LAURYNA OLERTAITĖ / Komunikacijos identiteto strategė / Konferencijos veidas ir balsas
"Komunikacija yra dialogas, o ne monologas"
Nuo tiek, kiek save prisimenu, jaučiau, kad esu kaip ežiukas rūke. Be pilno identiteto. Nešiojau mamos vyro pavardę, nes ji buvo tokia suteikta. Tačiau man mažytei mergytei aplinka karts nuo karto pamygdavo - “tu benkartas”. Jei atvirai, nei nesupratau, ką tai reiškia. Ir man paaiškino… Palikta. Brokuota. Netinkama. Prastesnė.
Dar mokyklos laikais stengiausi būti pripažinta - ėjau kaip tankas. Renginiai, konkursai, būreliai. Manęs visur buvo pilna, tačiau nuo kūdikystės besivelkanti identiteto krizė man nuolat badė - Tu nepakankama. Tu nepilna.
Aš taip stengiausi įtikti aplinkiniams, jog pradėjau save trinti iš gyvenimo. Kitų nuomonė buvo tikresnė. Kitų vertybės aukštesnės. Kiti vertesni… nes aš nematoma, aš tik pusė kažko. Prisidėjau prie kitų mane neigiančių, galvojau, kad taip turi būti. Net ir bioenergetikė, pas kurią kreipiausi jau būdama suaugusi, man tarė: “Tu kaip ežiukas, pasimetus ir sutrikus”.
Bet žinote, ką? Esu dėkinga už šią patirtį, nes tik jos dėka, per brand’o strategijos sesijas išgryninome mano širdies veiklą - aš esu komunikacijos identiteto ir aiškumo dalintoja. Tokiems pat žmonėms, tokiems pat verslams, kurie jaučiasi neigiami, kurie nedrįsta, kurie bijo aplinkos nepalaikymo.
Ir jei tai skaitai, išduosiu paslaptį… žinok - su Tavimi viskas gerai!
Dienos pranešėjai
SPALIO 12 d.
3
Lauryna Olertaitė
KOMUNIKACIJOS IDENTITETO STRATEGĖ
Dienos instrukcija
Vilma
Sirvydienė
BENDRUOMENĖS
LYDERĖ
"Bendruomenės efektas. Kodėl verta būti bendruomenės dalimi?"
Ves praktiką
Giedrė
Valskienė
VERSLININKĖ - RAGANA
"Kaip greičiau susikalbėti, siekiant verslo tikslų?"
Ves praktiką
Lauryna
Olertaitė
BRANDO KOMUNIKACIJOS STRATEGĖ
"Koks vienas komunikacijos elementas nulemia jos sėkmę"
Ves praktiką
SERTIFIKUOTAS MARSHALL GOLDSMITH KOUČERIS
Mindaugas
Vidugiris
"Lyderio komunikacija - kokia ji?"
Ves praktiką
Viktorija Voitkevič
„MAMŲ DARBO BIRŽA“ ir „DIRBA MAMOS“ ĮKŪRĖJA
"Kaip pelningai komunikuoti kol miega kūdikis"
Ves praktiką
Kristina
Dorofėjė
ĮSISĄMONINIMO PRAKTIKŲ INSTRUKTORĖ
"Kaip išdrįsti gyventi neišduodant savęs?"
Ves praktiką
PARDAVIMŲ IR SAVIUGDOS TRENERĖ
Sandrija
Kudirkaitė
"Kalbėti, kad būti
išgirstam"
Ves praktiką
MILDA ŠUKAITIENĖ / Veiklų restarto mentorė / Organizatorė
"Parduoti savo paslaugas ir produktus yra lengva, kai turi veiklos pamatą"
Nuo vaikystės buvau iššūkių mėgėja ir problemų sprendėja. Visai nesenai pačios lėkštėje buvo 13 veiklų. Nenuostabu, kad aplinkiniai mane ragino nustoti blaškytis, pradėti dirbti "normalų" darbą. Artimieji tiek pavargo nuo desperatiškų paieškų, kad pradėjo reikalauti uždaryti "įsivaizduojamą" verslą ir normaliai įsidarbinti, kad ir prekybcentry kasininke...
Draugė mentorė, paklausė, kodėl aš darau tai, ką darau? Ir po kurio laiko supratau - mano kūrybinis potencialas beribis. Noriu dalintis patirtimi ir žiniomis!
Nesugebėjau susikoncentruoti į vieną veiklą anuomet. Atsisakau ir šiandien! Kodėl? Nes aš nesu viena prekė! Mentorių, lektorių bei naujai atrastų įrankių dėka ilgą laiką viduje tūnojęs potencialas tiesiog sprogo!
Dėl to noriu išsprogdinti žmonių potencialą siekiant tikrųjų savo svajonių, statant "imperijas".
Dienos pranešėjai
SPALIO 13 d.
4
Milda
Šukaitienė
VERSLO ŠOU PRODIUSERĖ
Dienos instrukcija
NEMO
KAPITONAS
Renatas
Žyla
"Kaip parduoti sau savo svajonę?"
Vilma Butrimaitė-Mikšionė
KONSULTACINĖS ĮMONĖS "ACADEMIA DOMINORUM" BENDRATURTĖ IR VADOVAUJANTI PARTNERĖ
"Ar derybos yra žaidimas, kuriame moterys visada pralaimi?"
Roman
Lipovič
PASIŪLYMŲ KŪRIMO ĮRANKIO KŪRĖJAS
"Kaip parduoda komercinis pasiūlymas?"
Milda
Šukaitienė
VEIKLOS RESTARTO PRODIUSERĖ
"Kaip parduoti savo idėjas?"
Jelena Elena Kirilina
VIZUALINĖS REKLAMOS
GAMYBOS EKSPERTĖ
"Nematoma matomumo kaina"
Diana
Zarumskienė
JOGOS IR SAVĘS PAŽINIMO MOKYTOJA
"Tavo kelias tavęs laukia, kol apsispręsi būti Savimi"
Algirdas Karalius
VERSLO SĖKMĖS IR PARDAVIMŲ MOKYTOJAS
"Lengvas būdas
parduoti"
#mes ruošiamės
Damos out!
Bilietai
* Pageidaujant gauti bilietus mažesne kaina, skatinam jungtis į mūsų bendruomenę "Kuriančios sielos" ir dalyvauti organizuojamose seminaruose, kurių metu į apyvartą paleisim riboto kiekio ir laiko AVANTIURISTO bilietus.
Brandwom’o komandos misija auginti solo verslus, tad nenuostabu, kad mes siekiame perrašyti širdies veiklos vystymo istoriją!
BRANDWOM'AS YRA SOCIALINIS PROJEKTAS, VIENIJANTIS MOTERIS, KURIOS NORI AUGTI IR SAVIREALIZUOTIS SAVO MYLIMOJ VEIKLOJ
4 kūrėjos suvienijo savo jėgas, kad parodytų jog viskas yra įmanoma
Mus vienija bendra skaudi patirtis. Visos mes klaidžiojom savirealizacijos kely, daug mokėmės, ugdėm kompetencijas, rinkom save iš mažų puzzle detalių, bet taip ir nepamatėm to "didžiojo paveikslo" iki kol nepažinom brand'o kūrimo strategijos.
Tad, pasitelkusios savo energiją, laiką, socialinį ir finansinį kapitalą surengėm didžiausią Lietuvoje asmens prekės ženklo konferenciją BrandWOM'as ir taip sulaužėm visus konferencijų organizavimo standartus.
Mes tikime, kad kiekviena iš mūsų yra gimusi kurti ir kad mūsų verslai gali augti greičiau nei mes įsivaizduojame. Kartu mes galime atrasti naujus kelius, nebijodamos būti savimi ir eksperimentuoti. Jūsų svajonės ir tikslai yra mūsų įkvėpimas.
Prisijunk prie mūsų ir kartu perrašykime taisykles!"
Tinklaveikos rytų bendruomenių lyderės
Transformacinių žaidimų festivalis
"AUKŠTAITIJA IR ŽEMAITIJA ŽAIDŽIA"
Jolanta