Seminaro metu atskleisiu tris paslaptis:
1
Kur dairytis, norint išlaisvinti savo pitencialą
Kaip nustatyti savo tikrąjį identitetą (archetipą)
Kaip archetipus prisitaiko pasauliniai prekės ženklai
2
3
Seminaras su brand’o stratege Vilma Šeškevičiene
NUO KO PRADĖTI VYSTYTI SAVO ASMENS PREKĖS ŽENKLĄ? Į ŠĮ KLAUSIMĄ BUS ATSAKYTA.
✔ Sužinosi, kodėl didieji prekės ženklai investuoja į savo prekės ženklo suvokimą, o mažiukai verslai Lietuvoje ne;
✔Turėsi suvokimą, kokia kryptimi vystyti savo komunikaciją, vizualinį identitetą;
✔ Sužinosi, kaip kalbėti universalia kalba, kad tave išgirstų;
✔ Pamatysi, kaip šią galingą teoriją taiko didieji prekės ženklai;
✔ Sužinosi kaip tavo vaidmuo gali suaktyvinti pardavimus.
Labas,
Tai ką Tu sužinosi šiame seminare – tai revoliucinis požiūris į savęs pardavimus, kuris atvedė mane iki šio taško, kas esu dabar, o esu ne tiek jau ir mažai - Didžiausios Lietuvoje savirealizacijos ir asmens prekės ženklo konferencijos organizatorė, revoliucinio požiūrio į asmens prekės ženklą knygos "12 būdų, kaip legalizuoti savo (ne)NORMALUMĄ" viena iš autorių.
Kažkada tą požiūrį man perdavė mano didieji mokytojai - Brand'o strategus ruošiantis Stephen Houraghan. Kai jis pasakojo apie archetipus, man ne vieną kartą užsidegė AHA galvoje lemputė. Tai buvo tokia galinga metodika ir sistema, kad joje radau atrodo viską: savęs pažinimą, veiklos kryptį ir net savo (ne)NORMALUMĄ.
Iki susitikimo seminare,
Vilma Šeškevičienė
Brand’o strategė
Jei Tu...
- Vis dar iki šiol rašai tekstus FB eventuose, bet nepadarai pirkimų;
- Organizuoji grupinius gyvus renginius ar stovyklas, bet nesusilauki socialiniuose tinkluose dėmesio;
- Pardavinėji online mokymus ar seminarus, bet rezultatai nedžiugina;
- Nori parduoti konsultacijas ar mentorystę, tačiau pagalvojus, kad reiks arti socialiniuose tinkluose, tau pasidaro bloga...
Tai seminare sužinosi apie verslo modelį, kurį naudoja pasaulio sėkmingiausi ekspertai
3 svarbios priežastys, kodėl Tau verta dalyvauti:
1
Gausi aiškų planą, ką daryti po seminaro
Susipažinsi su verslo modeliu, kuris galės tau padėti efektyviau veikti
Gausi savo asmeninei komunikacijai alternatyvą
2
3
Atsiliepimai iš seminaro dalyvių
Kam skirti šie mokymai?
1
Specialistams, kurie po ilgų metų išeina į rinką dirbti "ant savęs"
Ekspertams, kuriems vis dar sunku parduoti savo paslaugas, nors rinkoje jau veikia kelis metus
Pradedantiems ekspertams, kurie persikvalifikavo ir įeina į rinką
2
3
Dalyvių atsiliepimai iš kitų seminarų