
"Įvaizdžio vientisumą formuluoja ne specialistai, o užsakovas"
VILMA ŠEŠKEVIČIENĖ / Brand'o strategė / Digital dizainerė
Šiandien rinkoje galima rasti ir išsirinkti begalę puikių dizainerių, fotografų, stilistų, bei nemokamų grafinio dizaino programų. Nepaisant to, kad jie išsprendžia daugybę problemų, tačiau žinai, ko jie nedaro? Jie nedirba visi kartu TAVO projekte, kurdami vientisą TAVO asmens prekė ženklo įvaizdį.
Solo verslas neturi prabangos samdytis kūrybinės agentūros, kuri valdytų visą įvaizdžio "Didyjį paveikslą". Solo verslas dažniausiai nusiperka pavienius puikius vizualinius sprendimus, tačiau nemoka jų įdarbinti strategiškai, kurdami atpažįstamumą.
Šiame seminare pasidalinsiu bazinėmis vizualinio identiteto kūrimo žiniomis, kad galėtum tapti savo įvaizdžio kūrimo projekto vadove.


Seminaro metu atskleisiu tris paslaptis:
1



Kokias dvi esmines klaidas daro visos, be išimties, solo verslininkės, kurdamos savo brand'ą
Kokie yra pagrindiniai vizualo kūrimo principai, vedantys į estetinį vientisumą
Koks vienas įvaldytas įgūdis gali tave paversti savo įvaizdžio kūrėja
2
3
Tad, jei Tau...
- nusibodo dūsauti darant renginių, LIVE pokalbių vizualus ir nežinoti ar gerai ar teisingai viską darai;
- kiekvieną kartą prašyti dizainerio daryti minimalius pakitimus ir dėl to jaustis kaltai;
- atsakinėti į fotografų, dizainerių klausimus; "ko, kaip nori?" ir nežinoti, ką atsakyti, kaip suformuluoti užduotis ir bijoti likti nepatenkinta.
ar
ar
Tu gali valdyti savo asmens prekės ženklo projektą, nesimėtant tarp "o, kaip ištikro reikia?"

Seminaro lektorė, konferencijos širdis
Esu pastebėjusi, kad net ir sukūrus asmens prekės ženklo įvaizdį, solo verslininkės vis dar "leidžia" sau painterpretuoti, paeksperimentuoti su vizualais, nesuprasdamos, kokią žalą daro savo brand'ui, kai neišlaiko vizualinio vientisumo. Pagal įkvėpimą galima kurti, bet ir įkvėpimui reikia taisyklių ir vizualinės krypties.
Noriu perduoti suvokimą, kokią galią turi teisingas vizualo sukonstravimas, kuris gali padidinti tavo atpažįstatumą, žinomumą ir pardavimus.

VILMA ŠEŠKEVIČIENĖ
Brand'o strategė

LAURYNA
OLERTAITĖ
Komunikacijos identiteto strategė
Seminaro moderatorė, konferencijos Brandwom'as balsas
