
NEMOKAMAS ONLINE SEMINARAS
Kaip
TEISINGAI
susikurti VERSLO VEIDĄ internete be dizainerio pagalbos?
Pagrindiniai vizualiai patrauklaus profilio konstravimo principai ir taisyklės
GEGUŽĖS 18 d.
18:30 val.
13 eur.

Ar Tavo ištartas “šį kartą tik 15 min” ieškant Canva’oje sau tinkamo šablono virsta ištisomis valandomis?
NORI ŽINOTI PAGRINDINIUS PRINCIPUS KURIANT IDENTITETĄ SOCIALINIUOSE TINKLUOSE IR KAIP SUKURTI SAVO VEIKLOS ŽINOMUMĄ?
Šiandien daugelis paslaugų kūrėjų, rengiantys įvairius online renginius, live pokalbius ar grupinius užsiėmimus vien Canva’oje tinkamo šablono ieško valandų valandas. Akivaizdu, kad tai ne tik vargina, bet ir kelia įtampą, nes jie puikiai supranta, kad patrauklus vizualas yra pusė sėkmės.
Tad, jei ir Tu...
- sulauki brėkštančios aušros ieškodama “savo” šriftų ir bekeisdama spalvas šablonuose,
- abejones ir varginančią įtampą dėl netinkamo vizualo mielai iškeistum į laiką su knyga,
- nori išmokti vizualų pagrindinių konstravimo taisyklių ir principų, kurios padės sutaupyti laiko ir sukurti vientisą savo verslo veidą internete,
registruokis į seminarą: “Kaip teisingai susikurti verslo veidą internete be dizainerio pagalbos?”


Seminaro metu savo žinių bagažą pripildysi šiomis žiniomis:
1. Susipažinsi, kokia yra tikroji Tavo paskyrų socialiniuose tinkluose paskirtis?
2. Atliksi savo profilio higieną, atkreipiant dėmesį į tai kas svarbiausia.
3. Suprasi, kaip susikurti vizualiai patrauklų profilį?
4. Pamatysi vizualinio identiteto kūrimo principus ir veiksmų algoritmą pažingsniui.
5. Įsisavinsi vizualaus verslo veido konstravimo bazines taisykles.
6. Gausi patarimų, kaip taupant laiką rinktis Canva šablonus ir greitai atrasti Tau reikalingą “perliuką”.
Užsiregistruokite dabar ir kartu su mumis įveikite iššūkius, kuriuos kelia vizualaus verslo veido kūrimas internete!

LAURYNA
OLERTAITĖ
Komunikacijos identiteto strategė
Seminaro lektorė / moderatorė
Savo brand'o kelionės metu sužinojau, kad kiekvienas verslas turi aiškią asmenybę ir charakterį, kuris yra lemiantis faktorius pardavimams, vizualiniam identitetui ir komunikacijai. Pagaliau radau sistemą, kuria vadovaujantis galiu geriau kurti komunikacijos strategijas savo klientams.
Pažinusi savo veiklos charakterį, aš supratau išėjusi iš tankymės į greitkelį. Supratau, kodėl kartodama konkurentų veiksmus sau sėkmės nesukūriau. Kas tiko jiems, netiko man. Pažinau savo unikalumą ir suradau aiškų "skausmus" malšinantį "vaistą" - savo identitetą.
Seminaro lektorė
Savo darbe kolekcionuoju solo verslų patiriamus iššūkius ir vis pastebiu tas pačias besikartojančias tendencijas. Vis dažniau užsukuma į CANVA programą, kaip į turgų, norint apsipirkti. Po “apsipirkimo”, nežinant kokiais kriterijais vadovautis "apsiperkant", solo verslo profilis atrodo, kaip pigių paslaugų ir prekių vieta.
Man taip skauda matyti šį reiškinį, kad nusprendžiau papasakojant visai “NE savaime suprantamus” dalykus, nes tai, kas “savaime suprantrama” dizaineriui - solo verslui yra didžiausias iššūkis. Trokštu tą įtampą nuimti, pasidalinant baziniais principais, nuo kurių tavo verslo veidas iš “turgaus” pavirstų “firmine parduotuve”.

VILMA
ŠEŠKEVIČIENĖ
Brand'o strategė

Brandwom’o komandos misija auginti solo verslus, tad nenuostabu, kad mes siekiame perrašyti širdies veiklos vystymo istoriją!
Tavo socialinių tinklų higiena jau yra mažas žingsniukas link teigiamų pokyčių