Atrask savo
"Veiklos identitetą",
kad legaliai galėtum būti savimi ir traukti idealius klientus
(laisvai ir pasitikinčiai, be jokios baimės nepataikyti ar neįtikti einant į rinką)
Galbūt esi girdėjusi banalią frazę, kad "svarbiausia būti savimi"
Deja TIK mažai ekspertų žino sistemą, kuri leidžia "save" identifikuoti ir "tai" taikyti savo veikloje
...Didžiosios pasaulio kompanijos šią metodiką ir pažinimo sistemą taiko kurdamos savo prekės ženklus, bet tik ne LIETUVOS solo verslas...
Iki šiol ši informacija buvo prieinama tik anglų kalba ir nepritaikyta smulkiam verslui ir asmens prekės ženklo kūrimui
Kaip dažniausiai savo veiklą pradeda solo verslai Lietuvoje?
Logotipas kaip identitetas
Pradedama nuo logotipo kūrimo, tačiau užmirštama, kad verslo identitetas – kur kas daugiau nei grafinis simbolis.
Vientisumo stoka
Užsakomi brangūs vizualiniai sprendimai skirtingiems specialistams, nesuvokiant, kad be krypties nurodymo, prarandamas vientisumas ir atpažįstamumas.
Neoptimizuotos svetainės
Investuojama į brangias internetines svetaines, kurios nepritaikytos nei tikslinei auditorijai, nei verslo identitetui, o pataisų procesas tampa brangiu ir ilgu galvos skausmu.
Komunikacijos fokusavimo klaidos
Gilinamasi į techniką (kaip veikia algoritmai, kaip kurti įrašus), tačiau pamirštama kryptinga komunikacijos strategija ir balso tonas.
Eklektiškas eksperimentavimas
Veikiant be aiškios strategijos, eksperimentai per įvairius kanalus palieka verslą be aiškaus atpažįstamo veido.
Laikas sustoti ir pergalvoti savo žingsnius!
Tavo verslo sėkmė slypi ne brangiose fotosesijose, ne logotipe ir ne socialinių tinklų gausoje...
Sėkmė - savęs ir klientų pažinimo sistemoje
PRISTATAU
VEIKLOS IDENTITETO
START
KIT'as
(Žinių rinkinys prieš didelias investicijas į vizualus, komunikaciją ar reklamą)
(ne)NORMALIAI
START
KIT'as
Susideda iš 4 verčių
-
Kaip vizualiai išreiškia savo archetipą didieji prekės ženklai reklamose
-
Kaip nustatomas dominuojantis archetipas?
-
Kokius raktinius žodžius reiktų įtraukti į savo komunikacines žinutes, norint pasiekti savo tiklsinę auditoriją
-
Kokios yra archetipės super galios ir jų šešėliai, trukdantys jų pačių potencialą
-
Koks yra archetipinis veikimo būdas ir kaip atpažinti dominuojantį archetipą kituose
-
Kodėl veikiant be archetipo sunkėja užmegsti ryšį su auditorija
-
Kodėl archetipai pradėti taikyti ir kokią reikšmę turi pardavimams
12 video pamokų apie archetipus prekės ženkluose
(Vertė 99 EUR)
Video pamokose sužinosi:
1
vertė
2
vertė
Fizinė knyga "12 būdų, kaip legalizuoti savo (ne)normalumą.
(Vertė 99 EUR)
Kodėl ši knyga tokia vertinga?
-
Dėl to, kad turėsi konkurencinį pranašumą prieš konkurentus. Joje daug dėmesio skiriama ne tik archetipams, bet ir kitoms brand'o formavimo dalims
-
Dėl to, kad rasi daug atsakymų, kodėl taip ir ne kitaip mąstai ir elgiesi. Suvoksi, kad tavo (ne)normalus elgesys turi net mokslinį pagrindimą.
-
Dėl to, kad pradėsi pažinti ne tik save, bet ir savo artimuosius ar klientus. Suvoksi jų vidinius poreikius ir galėsi lengviau bendrauti, priimdama kritiką objektyviai.
-
Dėl to, kad ji daugkartinio naudojimo. Tu į ją atsiversi nuolat. Ji nedulkės tavo lentynoje.
3
vertė
12 video pamokų, kaip susikurti asmeninį įvaizdį, naudojant archetipų metodiką
(Vertė 99 EUR)
Video pamokose sužinosi:
-
How to create a 'story bank' that will identify all the various stories you have available to you (this will instantly blow your mind when you see many stories you actually have)
-
The exact story that will become your conversion story - this story will become the most powerful tool in your conversion tool kit
-
The core premise formula - how you can create your core premise so that it clearly aligns with your conversion story
4
vertė
PDF darbo knyga su archetipų taikymo vizualiniais pavyzdžiais
(Vertė 69 EUR)
Knygoje rasi:
-
Aprangos stiliaus pavyzdžius įkvėpimui
-
Rekomendacijas kokius stiliaus derinius naudoti
-
Logotipų ir šriftų pavyzdžius pagal 12 archetipų, kad suprastum kokia vizualinė kryptis galėtų būti Tavo identitete
-
Spalvų kombinacijos ir jų psichologija, kad lengviau galėtum pasirinkti savo identiteto koloritą
-
Instagramo tinklelio ir internetinių svetainių archetipiniai pavyzdžiai, kad labiau suvoktum kaip archetipas išreiškiamas internete
Bonusai
Neužtenka pastudijuoti informaciją. Aš tau suteiksiu papildomus įrankius, kurie pasufleruos, koks galimas Tavo identitetas ir kuriuose archetipuose ieškoti savęs
Konferencijos žurnalas "IKONA"
(Vertė 29 EUR)
Žurnale atrasi:
-
Sutrumpintą archetipų teoriją su schemomis
-
Labai detalią charakterių lyginimo lentelę, pagal kurią lengviau nusistatysi, koks asmenybės charakteris dominuoja labiausiai
-
Konferencijos "Brandwom'as" 2024 m. pranešėjų dosje ir pranešimų metodinės medžiagos
Įsivaizduok...
Neturi jokių abejonių, kaip Tau reikia atrodyti ar komunikuoti. Tau nebereikia įtikti ar patikti, kuriant turinį. Turi absoliutų pasitikėjimą, kad taip kaip darai yra legalu ir NORMALU.
Jei kada nors jauteisi nenormali palyginti su kitais ar abejojai savimi - tai šis STARTKIT'as skirtas būtent Tau! Čia rasi būdus, kaip savo (ne)NORMALUMUS paversti verslo pranašumais.
Tai ką sukūrėme yra daugiau – tai emocinis palaikymas ir įkvėpimas būti savimi. Tai absoliutus žinojimas, kad tokia, kokia esi , esi pakankama.
Jei skaitai tai, matyt mąstai...
O, jei nesuprasiu, kuris mano tikrasis archetipas?
1
Tai dažniausia pasitaikanti bėda, nes kiekvienas žmogus turi visus 12 archetipų ir dažnai pasiklysta savyje. Video pamokose bus aiškus skyrius, kuriame suteiksiu visas metodikas, kaip aiškiai susivokti, kuris archetipas dominuoja verslo kontekste ir pagal kokius kriterijus apsispręsti, kuris bus dominuojantis, o kuris tik palaikantis.
Kodėl turėčiau investuoti tiek daug laiko, kai galiu pasisamdyti specialistus?
2
Solo verslas neįperka tokių specialistų, kurie dirba su šia metodika. Dažniausiai solo verslui padeda riboti savo kompetencija komunikacijos specialistai ar dizaineriai, kurie nedirba komandoje. Rišamoji grandis tampi TU ir be stipraus metodinio užnugario gali pati pasiklysti ir dar paklaidinti specialistus, kuriems mokėsi papildomai jei nepataikys išreišti identiteto iš pirmo karto. Šis STARTKIT'as - tavo saugumo garantas ir sutaupyti pinigai bandymams ir klaidoms.
Ar tikrai gausiu tiek daug vertės už tokią mažą kainą?
3
Tikrai taip. Šis pasiūlymas sudarytas pagal INFO verslo modelį, kuriame dominuoja pardavimų filosofija - suteikti 10X daugiau vertės, nei žmogus už tai sumoka. Taip kuriamas pasitikėjimas su tiksline auditorija, lojalumas ir reputacija. Mano misija auginti solo verslus, o šis pasiūlymas įgyvendina šią misiją.
"Kai žinai, kas esi, pasaulis Tavęs nebesuklaidins"
Max Lucado
Žmonės, kuriems padėjo ši sistema
Laura Jan
Grožio specialistė
“Using Colin's step-by-step system I generated more than $450,000 from selling onstage at one event, but more so than anything, it felt good. It felt really good and authentic, and it felt like me."
Sigutė Stulpinienė
Sporto trenerė
“Using Colin's step-by-step system I generated more than $450,000 from selling onstage at one event, but more so than anything, it felt good. It felt really good and authentic, and it felt like me."
Amy Porterfield
Digital Course Academy
“Using Colin's step-by-step system I generated more than $450,000 from selling onstage at one event, but more so than anything, it felt good. It felt really good and authentic, and it felt like me."
GALIAUSIAI GALI PAGALVOTI...
"KODĖL TURĖČIAU TAVĘS KLAUSYTI?"
Nes aš vienintelė Lietuvoje brand'o strategė, paskyrusi savo veiklą solo verslui.
Tikrieji strategai ( ne dizaineriai, kurie prisikyrė sau šį pozicionavimą, net nesuprasdami, ką ištikro daro strategai) dirba su didesniais verslais, renkasi tuos, kurie turi didesnę perkamąją galią ir didesnius biudžetus. Jie orentuojasi labiau į prekės ženklo statymą, nei į asmens prekės ženklą. Tie kurie dirba su asmens prekės ženklu, dažniausiai teikia įvaizdžio formavimo paslaugas vadovams, kurių verslas veikia B2B sektoriuje ir įvaizdį formuoja Linkedin platformoje su tikslu pritraukti daugiau gerų darbuotojų. Tuo tarpu solo verslų pagrindiniai komunikacijos kanalai yra Facebook ir Instagram. Jų įvaizdis turi visai kitą tikslą.
Aš, žinau, kad solo verslo sėkmė labiau priklauso nuo psichologinio nusiteikimo, nei nuo gražaus įvaizdžio. Jis vienas turi dvi rankas, vieną galvą bei 100 rolių ir 100 nepadarytų, neužbaigtų darbų.
Aš renkuosi eiti sunkesniu keliu ir padėti mažiems, nes žinau su kokiais iššūkiais jie susiduria...
Ši sistema jiems padės ne tik susiformuoti identiteto kryptį, bet ir taps pardavimų įrankiu, sustiprins psichologiškai nebijoti jokios kritikos ir veikti ryžtingai.
SPAUSK ŽEMIAU ESANTĮ MYGTUKĄ
ir gauk prieigą į veiklos identiteto
STARTKIT'ą
Prašau atkreipk dėmesį, kad ši kaina ne amžina
Tu gausi 700 EUR vertės produktą
Tau specialus pasiūlymas tik už 49 EUR.
Jei grįši į šį puslapį vėliau, deja kaina gali būti jau kita. Neprarask šios galimybės.