Legalizuok savo
(ne)NORMALUMĄ
kad galėtum būti savimi ir traukti idealius klientus
(laisvai ir pasitikinčiai, be jokios baimės nepataikyti ar neįtikti einant į rinką)
Galbūt esi girdėjusi banalią frazę, kad "svarbiausia būti savimi"
Deja TIK mažai ekspertų žino sistemą, kuri leidžia "save" identifikuoti ir "tai" taikyti savo veikloje
...Didžiosios pasaulio kompanijos šią metodiką ir pažinimo sistemą taiko kurdamos savo prekės ženklus, bet tik ne LIETUVOS solo verslas...
Iki šiol ši informacija buvo prieinama tik anglų kalba ir nepritaikyta smulkiam verslui ir asmens prekės ženklo kūrimui

Kaip dažniausiai savo veiklą pradeda solo verslai Lietuvoje?
Logotipas kaip identitetas
Pradedama nuo logotipo kūrimo, tačiau užmirštama, kad verslo identitetas yra kur kas daugiau nei grafinis simbolis.
Vientisumo stoka
Užsakomi brangūs vizualiniai sprendimai skirtingiems specialistams, nesuvokiant, kad be krypties nurodymo, prarandamas vientisumas ir atpažįstamumas.
Neoptimizuotos svetainės
Investuojama į brangias internetines svetaines, kurios nepritaikytos nei tikslinei auditorijai, nei verslo identitetui, o pataisų procesas tampa brangiu ir ilgu galvos skausmu.
Komunikacijos fokusavimo klaidos
Gilinamasi į techniką (kaip veikia algoritmai, kaip kurti įrašus), tačiau pamirštama kryptinga komunikacijos strategija ir balso tonas.
Eklektiškas eksperimentavimas
Veikiant be aiškios strategijos, eksperimentai per įvairius kanalus palieka verslą be aiškaus atpažįstamo veido.
Laikas sustoti ir pergalvoti savo žingsnius!
Tavo verslo sėkmė slypi ne brangiose fotosesijose, ne logotipe ir ne socialinių tinklų gausoje...
Sėkmė - savęs ir klientų pažinimo sistemoje
PRISTATAU





VEIKLOS IDENTITETO
START
KIT'as
(Žinių rinkinys prieš didelias investicijas į vizualus, komunikaciją ar reklamą)
(ne)NORMALIAI


START
KIT'as
Susideda iš 2 verčių





1 dienos konferencijos "Brandwomas" bilietas pasirinktinai
(Vertė 89 EUR)






12 video pamokų apie archetipus prekės ženkluose
(Vertė 99 EUR)
Video pamokose sužinosi:
-
Kaip vizualiai išreiškia savo archetipą didieji prekės ženklai reklamose
-
Kaip nustatomas dominuojantis archetipas?
-
Kokius raktinius žodžius reiktų įtraukti į savo komunikacines žinutes, norint pasiekti savo tiklsinę auditoriją
-
Kokios yra archetipės super galios ir jų šešėliai, trukdantys jų pačių potencialą
-
Koks yra archetipinis veikimo būdas ir kaip atpažinti dominuojantį archetipą kituose
-
Kodėl veikiant be archetipo sunkėja užmegsti ryšį su auditorija
-
Kodėl archetipai pradėti taikyti ir kokią reikšmę turi pardavimams
+ Bonusas


Konferencijos fizinis žurnalas "IKONA"
(Vertė 29 EUR)
Žurnale atrasi:
-
Prekės ženklų istorijos
-
Konferencijos "Brandwom'as" 2025 m. pranešėjų dosje ir pranešimų metodinės medžiagos

Neturi jokių abejonių, kaip Tau reikia atrodyti ar komunikuoti. Tau nebereikia įtikti ar patikti, kuriant turinį. Turi absoliutų pasitikėjimą, kad taip kaip darai yra legalu ir NORMALU.
Jei kada nors jauteisi nenormali palyginti su kitais ar abejojai savimi - tai šis STARTKIT'as skirtas būtent Tau! Čia rasi būdus, kaip savo (ne)NORMALUMUS paversti verslo pranašumais.
Tai ką sukūrėme yra daugiau – tai emocinis palaikymas ir įkvėpimas būti savimi. Tai absoliutus žinojimas, kad tokia, kokia esi , esi pakankama.
Įsivaizduok...

Jei skaitai tai, matyt mąstai...

O, jei nesuprasiu, kuris mano tikrasis archetipas?
1
Tai dažniausia pasitaikanti bėda, nes kiekvienas žmogus turi visus 12 archetipų ir dažnai pasiklysta savyje. Video pamokose bus aiškus skyrius, kuriame suteiksiu visas metodikas, kaip aiškiai susivokti, kuris archetipas dominuoja verslo kontekste ir pagal kokius kriterijus apsispręsti, kuris bus dominuojantis, o kuris tik palaikantis.

Kodėl turėčiau investuoti tiek daug laiko, kai galiu pasisamdyti specialistus?
2
Solo verslas neįperka tokių specialistų, kurie dirba su šia metodika. Dažniausiai solo verslui padeda riboti savo kompetencija komunikacijos specialistai ar dizaineriai, kurie nedirba komandoje. Rišamoji grandis tampi TU ir be stipraus metodinio užnugario gali pati pasiklysti ir dar paklaidinti specialistus, kuriems mokėsi papildomai jei nepataikys išreišti identiteto iš pirmo karto. Šis STARTKIT'as - tavo saugumo garantas ir sutaupyti pinigai bandymams ir klaidoms.

Ar tikrai gausiu tiek daug vertės už tokią mažą kainą?
3
Tikrai taip. Šis pasiūlymas sudarytas pagal INFO verslo modelį, kuriame dominuoja pardavimų filosofija - suteikti 10X daugiau vertės, nei žmogus už tai sumoka. Taip kuriamas pasitikėjimas su tiksline auditorija, lojalumas ir reputacija. Mano misija auginti solo verslus, o šis pasiūlymas įgyvendina šią misiją.






"Kai žinai, kas esi, pasaulis Tavęs nebesuklaidins"
Max Lucado


Žmonės, kuriems padėjo ši sistema

Laura Jan
Grožio specialistė
“Ši teorija man padėjo išjudėti į priekį, net kai niekas manimi netikėjo ir net abejojau savimi. Dėka jos sustiprėjau ir tapau pati moterų motyvatore grožio specialistams"

Jolanta Chlevickienė
Tinklaveikos organizatorė
“Mane labai nustebino, kiek galima daug pasidaryti tiesiog sužinojus savo archetipą. Iki tol neturėjau vizualinio vientisumo, o dabar esu atpažįstama, nes naudoju besikartojančius savo archetipinius elementus ir man nebereikia kas kart dūsauti prie Canvos"

Irma Trečiokienė
Digital Course Academy
“Using Colin's step-by-step system I generated more than $450,000 from selling onstage at one event, but more so than anything, it felt good. It felt really good and authentic, and it felt like me."

GALIAUSIAI GALI PAGALVOTI...
"KODĖL TURĖČIAU TAVĘS KLAUSYTI?"
Nes aš vienintelė Lietuvoje brand'o strategė, paskyrusi savo veiklą solo verslui.
Tikrieji strategai – ne dizaineriai, kurie prisiskyrė sau šį vaidmenį nesuprasdami, ką iš tiesų daro strategai – dirba su didesniais verslais. Jie renkasi klientus, turinčius didesnę perkamąją galią ir didesnius biudžetus, bei orientuojasi į prekės ženklo kūrimą, o ne asmeninio prekės ženklo formavimą.
Tuo tarpu tie, kurie dirba su asmeniniu prekės ženklu, dažniausiai padeda vadovams B2B sektoriuje formuoti įvaizdį „LinkedIn“ platformoje. Pagrindinis jų tikslas – pritraukti daugiau talentingų darbuotojų. Tuo tarpu solo verslų komunikacijos pagrindas yra „Facebook“ ir „Instagram“, tačiau jų įvaizdis turi visiškai kitokį tikslą.
Aš žinau, kad solo verslo sėkmė priklauso labiau nuo psichologinio nusiteikimo nei nuo nepriekaištingo įvaizdžio. Solo verslininkas yra vienas – su dviem rankomis, viena galva, šimtu skirtingų vaidmenų ir dar daugiau nebaigtų darbų. Vis dėlto aš renkuosi sunkesnį kelią – padėti mažiesiems verslams, nes suprantu jų kasdienius iššūkius.
Ši sistema ne tik padės Tau aiškiai apsibrėžti savo identitetą, bet ir taps efektyviu pardavimų įrankiu. Ji suteiks daugiau pasitikėjimo savimi, sustiprins psichologiškai ir padės veikti ryžtingai, nepaisant jokios kritikos.

SPAUSK ŽEMIAU ESANTĮ MYGTUKĄ
ir gauk prieigą į veiklos identiteto
STARTKIT'ą
Prašau atkreipk dėmesį, kad ši kaina ne amžina
Tu gausi 216 EUR vertės produktą
Tau specialus pasiūlymas tik už 89 EUR.
Jei grįši į šį puslapį vėliau, deja kaina gali būti jau kita. Neprarask šios galimybės.