VIZUALO diena
„Diena apie vizualinį identitetą“ – nes tavo verslo pirmasis įspūdis trunka mažiau nei sekundę
Išankstiniai bilietai
VIETA Taujėnų dvaras, Ukmergės raj.
DATA Spalio 3d.
LAIKAS 10 val.*
* Galima atvykti nuo 8 ryto ir sudalyvauti rytinėje tinklaveikoje. Registracija prasidės nuo 8 val.
Problema, kuri kainuoja klientus – kasdien.
Ar žinojai, kad lankytojas susidaro nuomonę apie tavo verslą vos per 50 milisekundžių?
- Tai mažiau nei akimirka – tiek laiko reikia nuspręsti, ar pasilikti tavo socialinių tinklų paskyroje, ar pereiti pas konkurentą.
- 90 % informacijos, kurią mūsų smegenys apdoroja, yra vizualinė, todėl jei tavo prekės ženklas vizualiai atrodo neprofesionaliai, nevientisai ar neaiškiai – tavo žinutė tiesiog nepasiekia auditorijos.
Silpnas vizualinis identitetas = prarastos pajamos.
Tyrimai rodo, kad prekės ženklai su vientisu vizualiniu identitetu:
• Sulaukia 3–4 kartus daugiau atpažinimo.
• Gali padidinti pajamas iki 23 %. Trumpai tariant – jei tavo vizualinis identitetas neatspindi tavęs ir nėra vientisas, klientas rinksis tą, kuris tai daro be kaukės ir aiškiai.
Sprendimas – viena diena, kuri pakeis, kaip tave mato pasaulis „Diena apie vizualinį identitetą“ – tai daugiau nei konferencija.
Tai praktinė, įkvėpianti ir į rezultatą orientuota diena, kur:
- Gausi žinių, pagrįstų DI integracija ir pasauline prekės ženklo kūrimo praktika.
- Dirbsi su individualizuotomis praktikomis, kurios pritaikomos tavo asmenybei ar verslui.
- Mokinsiesi pritaikyti savo archetipą vizualinei kalbai
- Gausi išskirtinį konferencijos žurnalą – savo asmeninio identiteto darbo knygą.
- Pradėsi dieną tinklaveikos pusryčiais, ir ją baigsi resursų atstatymo sesijomis.
- Dienos metu vaikščiosi po kūrėjų mugę.
- Solo kūrėjoms.
- Praktikėms, vedlėms, mentorėms, ekspertėms.
- Laisvai samdomoms specialistėms.
- Visoms, kurios nori pažinti save ir gauti sau patvirtinimus ar kryptį