Knyga "12 būdų, kaip legalizuoti savo (ne)normalumą"
„12 būdų, kaip legalizuoti savo (ne)NORMALUMĄ“ – pirmoji lietuviška, beveik 400 puslapių, rinkodaros Biblija solo verslui, kuri ne tik pristato rinkodaros strategijas, bet ir skatina autentiškumo revoliuciją.
Kodėl verta įsigyti?
- Dėl to, kad turėsi konkurencinį pranašumą prieš konkurentus. Lietuvoje šią metodiką taiko tik didžiosios agentūros dideliems verslams. Iki dabar jos taikymas solo verslams vis dar buvo neprieinamas.
- Dėl to, kad gausi komunikacijos kryptį savo veiklai. Mažiau eksperimentų, daugiau aiškumo.
- Dėl to, kad rasi daug atsakymų, kodėl taip ir ne kitaip mąstai ir elgiesi. Suvoksi, kad tavo (ne)normalus elgesys turi net mokslinį pagrindimą.
- Dėl to, kad pradėsi pažinti ne tik save, bet ir savo artimuosius ar klientus. Suvoksi jų vidinius poreikius ir galėsi lengviau bendrauti, priimdama kritiką objektyviai.
Dėl to, kad verslas turi prasidėti ne nuo logotipo, o nuo šios metodikos įsisavinimo!
Daugiau apie knygą:
Ar kada nors jauteisi nenormali palyginti su kitais, nuolat kritikuojama balta varna? Ši knyga skirta visoms moterims, kurios abejoja savo unikalumu ir ieško būdų, kaip paversti jį ne kliūtimi, bet verslo pranašumu.
Remdamosi Carlo Jungo archetipų teorija, knygos autorės pateikia 12-os archetipų sistemą, kuri leidžia solo verslininkėms ne tik atrasti savo tikrąją tapatybę, bet ir suprasti, kaip šią unikalią supergalią paversti stipria asmeninio prekės ženklo kryptimi. Tai galinga priemonė, skirta atpažinti savo giliausius bruožus, sukurti vizualinį identitetą ir komunikuoti su pasauliu autentiškai.
Knygoje sužinosi:
- kaip išmokti kalbėti universalia kalba, kad pradėtum traukti savo idealius klientus,
- tikrąsias priežastis, kodėl išsivysto nenormalumo jausmas,
- metodus, pratimus, kaip atpažinti savo tikrąją tapatybę ir ją išreikšti savo asmeniniame arba prekių ženkle.