Verslo vystymas,
remiantis 4 brand’o formavimo dalim: verslo pamatas, vizualinis identitetas, komunikacijos strategija ir pardavimai
Metodikos,
pritaikytos solo verslui, kuriomis remiasi didieji pasaulio prekės ženklai
Žinios,
kurios paremtos psichologija ir vartotojų elgsenos motyvais
"Finansinis stabilumas ir emocinis pasitenkinimas vykdant savo mylimą veiklą - tai įmanomas derinys, kuomet yra sukurtas tvirtas verslo pamatas".
Brandwom'o organizatorės
Šis ciklas skirtas Tau, jei:
- Jauti, kad dar ne viską padarei dėl savo veiklos sėkmės;
- Jauti, kad investuotas laikas ir energija vis dar negrįžta finansine grąža;
- Jauti, kad turi ką pasauliui dovanoti, bet neturi žalio supratimo, kaip visą tą savo “žinojimą” supakuoti ir parduoti;
- Jauti, kad nori kitokio požiūrio ir nestandartinių žinių, nes visus standartus jau išklausei, išbandei ir jie tau neveikė.
ar
ar
ar
Registruokis į visus 4 seminarus iš karto!
*Rugpjūčio pabaigoje, visiems užsiregistravusiems, atsiųsime visų 4 seminarų įrašus?