
Ar jautiesi įstrigusi savo veikloje ir sunkiai užmezgi ryšį su savo klientu?
SIEKI IR NORI PAGALIAU TURĖTI TOKIĄ VEIKLOS REPUTACIJĄ, KURI IŠ TIKRŲJŲ PASAKOTŲ TAI, KAS ESI IR KOKIAS VERTYBES ATSTOVAUJI?
Šiandien galima rasti begalę mokymų, kurie padeda plėtoti savo veiklą: nuo reklamos socialiniuose tinkluose, savo svetainės kūrimo iki logotipo, nuo pardavimų ir auditorijos įsitraukimo skatinimo. Nepaisant to, kad šie įrankiai yra naudingi verslo plėtrai, tačiau žinai, ko jie nedaro? Jie nekuria gilaus ryšio tarp Tavęs ir Tavo kliento ir nesuteikia pagrindinio dalyko - suvokimo, kuo Tu esi unikali ir autentiška.
Tad, jei Tu...
- Nebežinai kokiomis gairėmis vadovautis traukiant tikslinius klientus, o nori įvesti aiškumo į šį procesą?
- Kolekcionuoji įvairius mokymus, bandydama sudėti “veiklos puzzle”, bet kaip trūksta detalių, taip trūksta…
- Gauni gerus “sėkmės” patarimus, bet Tau jie “nelimpa” ir nesupranti, kodėl?
- Pasigendi metodikos, kuri iš esmės rodytų Tavo autentiškos veiklos komunikacijos, vizualo ir pardavimų kryptį?
Iki tol taikytos žinios, perimtos kitų sėkmės formulės ar taikytos mokymų techninės žinios nedavė rezultato? Galbūt esi pagalvojusi: “na kas su manimi negerai?
Gal aš nenormali?”


Tu ne viena! Su šia situacija susiduria dauguma solo verslų, kurie “skolinasi” kitų verslų veikimo būdus, komunikacijos, pardavimų strategijas.
Po daugelio išbandytų būdų, praradusios savo vidinį “stuburą” ir nutolusios nuo savo tikrosios širdies veiklos, jos staiga atsitokėja ir sako: “man tai netinka. Tai visai ne apie mane…”. Tuo pačiu atrodo, kad visi kiti sėkmingesni, gudresni, imlesni, drąsesni ir dar visokie …”-esni”, bet tik ne Tu.
Stop!
O kas būtų, jeigu investuotum savo 2.5 val. į vebinarą, kuriame pagaliau pamatytum savo širdies veiklą visiškai kitomis akimis? O kas nutiktų, jei išsibarsčiusios Tavo veiklos detalės būtų surinktos į vieną didelį paveikslą? Su aiškiais rėmais. Su kokybiška drobe. Su keliais sluoksniais spalvotų dažų ir aiškia instrukcija, kaip nutapyti savo autentišką veiklos veikimo būdą nekopijuojant kitų.

Ko tau iš tiesų reikia, tai —
AIŠKUMO!
Aiškumo, kaip sujungus savo autentišką asmenybę ir širdies veiklą išgauti nuostabią sinergiją, kuri neturi kopijų. O būtent apie tai - asmenybės ir veiklos sinergiją — mokymuose kalbama mažiausiai.
Šią rinkoje esančią spragą, kartu su Brandwom’o komanda, ir užpildysime.

Online seminare bus pristatyta branding'o archetipų teorijos metodologija.
Nedaugelis žino, kad archetipai yra viena iš galingiausių, bet mažai žinomų jėgų, kurios naudojamos kurti pasaulinėms prekės ženklų imperijoms. Taip pat daugelis nesuvokia, kad asmeninių savybių ir vertybių derinys su verslo prekės ženklu yra fantastiška galimybė sustiprinti Tavęs - verslininko - poziciją rinkoje. Tai yra dviguba jėga ir ja nepasinaudoti, būtų žingsnis atgal.
Taigi mūsų pažadas Tau — per struktūrą ir metodiką iš seminaro išsineši AIŠKUMĄ, kaip traukti tikslinius klientus savo natūraliu veikimo būdu - be “trendų” vaikymosi, be svetimos sėkmės “matavimosi”. Vebinare Tu suprasi savo asmeninę veiklos sėkmės formulę!


Nauda po seminaro:
- Suprasi savo unikalumą, kad su Tavimi viskas gerai;
- Suvoksi, kaip iš tikro vystoma širdies veikla;
- Turėsi supratimą, kas lemia sprendimą pirkti;
- Kaip ieškoti savo idealaus kliento, kuris Tave priims tokią, kokia esi.
- Susipažinsi su archetipų teorija ir suprasi, kaip ją taikyti praktiškai sau ir savo idealiam klientui.
Atskleisime paslaptį - šias žinias taiko didžiosios kūrybinės agentūros, bet niekada jomis nesidalino nemokamai.
Seminaro lektorė, konferencijos Brandwom'as širdis
Kai nesupranti, kas esi, labai sunku laikyti savo vidinį “stuburą”. Esu pastebėjusi, kad solo verslų komunikaciją, vizualą įtakoja išoriniai autoritetai, bet ne jie patys. 10 metų pati braidžiojau nežinioje, mėgdžiodama aplinką, pamesdama savo veiklos “tiesą”.
Noriu padėti Tau atstatyti tą veiklos “stuburą”, kurio aš neturėjau. Yra toks didžiulis atotrūkis... tuštuma... tarp to, kaip formuojate savo žinutę, paveiktą kitų ir tarp to, ką girdi ir supranta Tavo idealus klientas. Archetipų metodika duos Tau kryptį į savo asmenybės ir veiklos vientisumą.

VILMA
ŠEŠKEVIČIENĖ
Brand'o strategė

LAURYNA
OLERTAITĖ
Komunikacijos identiteto strategė
Seminaro moderatorė, konferencijos Brandwom'as balsas
Savo brand'o kelionės metu sužinojau, kad kiekvienas verslas turi aiškią asmenybę ir charakterį, kuris yra lemiantis faktorius pardavimams, vizualiniam identitetui ir komunikacijai. Pagaliau radau sistemą, kuria vadovaujantis galiu geriau kurti komunikacijos strategijas savo klientams.
Pažinusi savo veiklos charakterį, aš supratau išėjusi iš tankymės į greitkelį. Supratau, kodėl kartodama konkurentų veiksmus sau sėkmės nesukūriau. Kas tiko jiems, netiko man. Pažinau savo unikalumą ir suradau aiškų "skausmus" malšinantį "vaistą" - savo identitetą.
