top of page
pagrindine 3.jpg
brandwomo_logo.png

Savirealizacijos ir

ASMENINIO BRAND'o

konferencija moterims,

GIMUSIOMS KURTI

SPALIO 12 - 15 d.

Taujėnų dvaras, Ukmergės raj.

 

4 dienų konferencija moterims, kurios siekia įdarbinti savo mylimą veiklą.

32

4

DIENOS

PRANEŠĖJAI

10

GARBĖS SVEČIŲ

100

DALYVIŲ

Konferencijos 32 pranešėjai, per 4 dienas, dalyves ves per visus 4 verslo vystymo etapus:

pamatas_logo.png
vizualas_logo.png
komunikacija_logo.png
pardavimai.png
dvaras_02.png

Per 4 dienas pateikiamas verslo vystymo strateginių žinių koncentratas “nuo A, B, C…iki Ž”.

roze.png

Pradedantis verslas

sužinos, kaip viską daryti teisingai nuo pradžių

roze.png

Užstrigęs verslas

ras veikiančias metodikas ir atsakymus, kaip pagaliau išjudėti

roze.png

Sėkmingas verslas

gaus naujų įžvalgų ir patvirtinimų "Kaip dar pagerinti savo veiklą?"

tekstura 2 copy.png
roze.png

Brandwom'as - tai solo verslo 4 dienų DARBOSTOGOS

PATEIKIANT STRATEGINIŲ ŽINIŲ KONCENTRATĄ,

kad solo verslas galėtų pamatyti didyjį savo veiklos paveikslą ir uždirbti iš savo mylimos veiklos.

Rinkoje labai daug techninių mokymų, kurie turtina  kompetencijų bagažą ar konferencijų, kurios įkvepia trumpuoju periodu, bet nepriiartina solo verslų link geresnių apčiuopiamų veiklos rezultatų.

Brandwom'o darbostogos  suteiks  strateginių žinių koncentratą į  negrįžtamą finansinį ir emocinį pokytį.

RĖMĖJAI

savivalda.png

UKMERGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖ

taujenu-dvaras-logo-1 copy.png

UKMERGĖS MIESTO GARBĖS PILIETĖ

light.png
SONATA KAVALIAUSKIENE copy.png
personalizuotas baltas.png
logo-lt-2 copy.png

reAcademy

384532681_266405466379172_122053881786365994_n copy.png
DAILIOS LOGO 1 copy.png
vaisiu silkas.png
logo-siaure-copy2 copy.png

Kosmetologė vizažistė
NERINGA ŠIAUDIKIENĖ

IVAIZDZIO STILISTE.png
linarte-logo.png
PROTEVIU RITUALAI.png
zvaigdziu slenis.png
384484103_576367447894091_1447663389183752184_n.png
edgaras vegys.png
Art Events logo copy.png

PARTNERIAI

Inovation_Spiecius_logo-baltas.png
turtinga moteris copy.png
IMG_4870-e1605186797687 copy.jpg
bwa.png
ibwn.png
Blue.png
S4N_logo_master baltas.png
mamu-muge.png
mama mums rupi baltas.png
logo-white-07.png
lvbos copy.png
amatu kelias.png

Amatų

kelias

atostogos_kaime.png
roze.png
roze.png
roze.png
roze.png

Visi pranešimai suteiks strategines žinias, kurias individualiai adaptuosi sau užsirašydama į konferencijos metodinį žurnalą. Jame rasi aiškias strategines formules, kurios padės lengviau sudėti savo veiklos eskizą ir aiškiau suvokti savo verslo vaizdą iš šono.
 

Dalyvausi visuose keturiuose asmens ir prekių ženklo kūrimo etapuose, kad galėtum pilnai paruošti savo asmens prekės ženklą rinkai.
 

 Visus pranešimus skaitys ekspertai, savo srities praktikai. Taip stengiamės užtikrinti, kad gautum ne tik įkvėpimą, bet ir praktiškai taikomas žinias.

Turėsi galimybę dalyvauti konferencijos pranešėjų rengiamame 1.5 val praktikume, kurio metu galėsi išnagrinėti pranešimo temą giliau.

roze.png
roze.png
roze.png

Užtikrinsime kokybišką tinklaveikos galimybę vien tam, kad  galėtum plėsti socialinį kapitalą, surasti savo “auksinį” kontaktą, strateginę partnerystę ar net draugystę.
 

4 dienas leisi palaikančioje ir siekiančioje augti aplinkoje. Darbostogos skirtos tam, kad rastum savyje erdvės pagalvoti ir  susiplanuoti savo tolimesnius veiksmus.
 

Suteiksime galimybę atsigauti ir palepinti savo sielą bei protą resursų atstatymo terapijoje.

zurnalas.png
tekstura 2 copy.png

Visi pranešimai yra vienos sistemos dalys, vedantys į rezultatą -

VEIKLOS ESKIZO SUSIDARYMĄ

darbo knygoje

tekstura 2.png
remas copy.png

IV dienų programa

Kviečiame susipažinti su tuo, ką esame paruošę šiems metams! Primename, kad programa yra pildoma ir pranešimų temos gali kisti

programa
pamatas_logo.png

SPALIO 12 d.

dienu_bilieti_tekstura.png

Pasitikimas ir registracija

I dalies pranešimai

9:00 - 10:00 Atvykimas

10:00 - 10:15 Sveikinimo žodis

10:15 - 10:35 Edgaras Vegys "Kaip, einant pašaukimo keliu, neužgesti"

10:45 - 11:05 Rima Boškevičienė "Kaip atrakinti žmogaus potencialą?"

11:15 - 11:35   Neo Ross "Kaip susiformuoti asmeninę ir verslo viziją"

Kavos ir kontaktų pertrauka

11:45 - 12:15

II dalies pranešimai

12:15 - 12:30 Pramoginis intro 

12:30 - 12:50 Vaiva Langė "Pamatyk savo pažeidžiamumą ir praplėsk galimybės versle" 

13:00 - 13:20 Virginija Mark "Kaip save susipozicionuoti, kad išsiskirtum iš konkurentų?"

13:30 - 13:50 Vaida Saldė "Kaip padaryti, kad nupirktų pats? Tikslinio kliento analizės stebuklai"

Pietūs

III dalies pranešimai

14:00 - 15:30

15:30 - 15:50 Aistė Jonauskienė "Kaip vienu sakiniu išsigryninti savo paslaugos / produkto vertę?"

16:00 - 16:20 Giedrė Bagdonienė "Kaip susitvarkyti savo vidinį ir išorinį pasaulį?"

Diskusija

16:30 - 17:00  "Kas nulemia žmogaus potencialą? Žvaigždės ar pats žmogus?"

Diskutuoja astrologė Raimonda Kuiteklienė, Viktorija Gercman ir Mindaugas Valickis

Vakarienė

Pranešėjų praktikumai

17:00 - 18:30

18:30 - 20:00 Giedrės Bagdonienės praktikumas

18:30 - 20:00 Vaidos Saldės praktikumas

18:30 - 20:00 Rimos Boškevičienės praktikumas

18:30 - 20:00 Tinklaveikos vakarėlis

vizualas_logo.png

SPALIO 13 d.

tekstura 2 copy.png

Tinklaveikos pusryčiai

I dalies pranešimai

8:00 - 09:45

10:00 - 10:15 Sveikinimo žodis

10:15 - 10:35 Vilma Šeškevičienė "Kaip legalizuoti savo nenormalumą?"

10:45 - 11:05 Aušra Klimavičė "Apsirenk sėkmei. Kaip apranga įtakoja pajamas?"

11:15 - 11:35   Ugnė Žilinskė "Reakcija į savo natūralų, tikrąjį atvaizdą"

Kavos ir kontaktų pertrauka

11:45 - 12:15

II dalies pranešimai

12:15 - 12:30 Pramoginis intro 

12:30 - 12:50 Asta Stalmakova Zaiceva "Kaip susikalbėti su dizaineriu, kad nebūtų nusivilimų?"

13:00 - 13:20 Giedrė Tilvikė "Kaip kokybiškai paruošti produktų vizualus, turint tik telefoną?"

13:30 - 13:50 Kristina Jedemskaja "Vizualinio identiteto formavimo principai ir anatomija"

III dalies pranešimai

Pietūs

14:00 - 15:30

15:30 - 15:50 Rasa Mikuta “Kaip susikurti savo verslo spalvinį identitetą?”

16:00 - 16:20 Rolandas Vilkončius “Kaip įgalinti vaizdą veiklos tikslams?"

Diskusija

16:30 - 17:00  "Ar įmanoma užsimaskuoti?"

Diskutuoja stilistė Diana Bakelytė, veidotirininkas Žydrūnas Sadauskas ir Vilma Šeškevičienė

Vakarienė

Pranešėjų praktikumai

17:00 - 18:30

18:30 - 20:00 Kristinos Jedemskojos praktikumas

18:30 - 20:00 Ugnės Žilinskės praktikumas

18:30 - 20:00 Vilmos Šeškevičienės praktikumas

18:30 - 20:00 Resursų atstatymo sesija

komunikacija_logo.png

SPALIO 14 d.

tekstura 2 copy.png

Kontaktų

rytmetys

I dalies pranešimai

Kavos ir kontaktų pertrauka

II dalies pranešimai

8:00 - 09:45

10:00 - 10:15 Sveikinimo žodis

10:15 - 10:35 Jūratė Kančauskienė "Kaip padaryti nepamirštamą įspūdį video formatu?"

10:45 - 11:05 Lauryna Olertaitė "Kaip susikurti pačiai komunikacijos strategiją?"

11:15 - 11:35   Eugenijus Mačiukas "Kaip sukurti efektyvią video komunikaciją?"

11:45 - 12:15

12:15 - 12:30 Pramoginis intro 

12:30 - 12:50 Jolanta Chlevickienė "Parduodanti komunikacija - kas tai?"

13:00 - 13:20 Aurimas Mikalauskas "Kaip padidinti pardavimus 5 x su email komunikacija?"

13:30 - 13:50 Kristina Kratko  "Kaip teisingai komunikuoti Instagram'e?"

III dalies pranešimai

Pietūs

14:00 - 15:30

15:30 - 15:50 Jekaterina Fiodorova "Valdyk balsą - valdyk auditoriją!"

16:00 - 16:20 Andrius Ivanovas "Kaip kurti kalbas, judinančias kalnus?"

Diskusija

16:30 - 17:00  "Ką GALI moteris, kai turi savo istoriją?

Diskutuoja Liucina Rimgailė ir Ginatras Ignatavičius

Vakarienė

Pranešėjų praktikumai

17:00 - 18:30

18:30 - 20:00 Laurynos Olertaitės praktikumas

18:30 - 20:00 Jekaterinos Fiodorovos praktikumas

18:30 - 20:00 Jūratės Kančauskienės praktikumas

18:30 - 20:00 Resursų atstatymo sesija

pardavimai.png

SPALIO 15 d.

tekstura 2 copy.png

Tinklaveikos pusryčiai

I dalies pranešimai

8:00 - 09:45

10:00 - 10:15 Sveikinimo žodis

10:15 - 10:35 Ramunė Kasparavičienė "Kodėl nenorime patikti?"

10:45 - 11:05 Rita Baublienė "Kaip įveikti kūrėjų iššūkius ir išlikti rinkoje?

11:15 - 11:35   Milda Šukaitienė "Kaip parduoti savo chaosą?"

Kavos ir kontaktų pertrauka

11:45 - 12:15

II dalies pranešimai

12:15 - 12:30 Pramoginis intro 

12:30 - 12:50 Sandrija Kudirkaitė "Pardavimai: talentas ar įgūdis?"

13:00 - 13:20 Alina Kriukienė "Verslo kūrimo instrukcijos - nuo idėjos iki monetizavimo"

13:30 - 13:50 Gediminas Ratkevičius "Kaip monetizuoti savo kūrybiškumą?"

III dalies pranešimai

Pietūs

14:00 - 15:30

15:30 - 15:50 Agnė Gontytė - Filistovič "Kaip pakelti kainas?"

16:00 - 16:20 Linas Stalnionis "Didesni pardavimai patiriant mažiau streso"

Diskusija

16:30 - 17:30  "Narystės bendruomenėse eikvoja laiką ar padeda verslui?

Diskutuoja Renata Gelažauskienė, Eglė Juozapavičienė, Jūratė Jurginytė ir Vilma Urbutė

Pabaiga

17:30 - 17:40

4 didžiausios moterų tinklaveikos bendruomenės ves 4 tinklaveikos renginius

bwa_kvadratas.png
ibwn_kvadratas.png
rytmetys_kvadratas.png
s4n kvadratas.png

#aš leidžiu sau

rima2.png
pamatas_logo.png
remas copy.png
tekstura 2.png

"Statant savo širdies veiklą - brand’o pamatas - yra Tavo šaknys, be kurių Tavo veiklą nuplaus pirmas lietus"

RIMA BOŠKEVIČIENĖ / Asmeninės lyderystės mentorė / Organizatorė

Visą gyvenimą ieškojau receptų, kaip išlaisvinti vidinę lyderystę.  Nuo vaikystės iki brandos ne tais metodais ir ne tais būdais: 

daug dirbau siekdama DIDELIŲ dalykų, kad pajausčiau savo vertumą, ieškojau išorėje patvirtinimų ir pripažinimo, savivertę kėliau pildydama save mokymais ir glausdamasi prie autoritetų.

 

Tik pradėjusi studijuoti J. Demartini metodiką ir jungti sielos, kūno ir proto sritis į vientisą žmogaus veikimo mechanizmą - aš atradau savyje šaknis. Man nebereikia autoritetų patvirtinimo savo vertumui.

 

Dėl to noriu padėti žmonėms atrasti vidinės lyderystės stuburą, atlaikant išorės spaudimą ar autoritetų įtaką. Savirealizacijos autentiškam keliui nėra laiko ribos ir šlagbaumų. Aš esu to pavyzdys.

pamatas
PRANEŠĖJAI

Dienos pranešėjai

1

v1.png

SPALIO 12 d.

Pranešėjai
edgaras_vegys.png

 "Kaip, einant pašaukimo keliu, neužgesti?"

EDGARAS VEGYS

Floristas

vaiva.png

"Pamatyk savo pažeidžiamumą ir praplėsk galimybes versle" 

VAIVA LANGĖ

Sielų budintoja

neo.png

"Kaip susiformuoti asmeninę ir verslo viziją?"

NEO ROSS

Vizionierius

vaida.png

"Kaip padaryti, kad nupirktų pats? Tikslinio kliento analizės stebuklai"

VAIDA SALDĖ

Pardavimų mentorė

virginija.png

"Kaip save susipozicionuoti, kad išsiskirtum iš konkurentų?"

VIRGINIJA MARK

Marketistė

rima.png

 "Kaip atrakinti žmogaus potencialą?"

RIMA BOŠKEVIČIENĖ

Asmeninės lyderystės mentorė

aiiste.png

 "3 žingsniai, kaip kurti produktus bei paslaugas, kuriuos pirks jūsų klientai"

AISTĖ JONAUSKIENĖ

Dėkingumo ambasadorė

giedreB.png

"Kaip susitvarkyti savo vidinį ir išorinį pasaulį?"

GIEDRĖ BAGDONIENĖ

Moterų mentorė

Garbės svečiai

SPALIO 12 d.

DISKUSIJOS TEMA "KAS NULEMIA ŽMOGAUS POTENCIALĄ? ŽVAIGŽDĖS AR PATS ŽMOGUS?

v1.png

1

raimonda copy.png

Diskusija

Garbės svečias

RAIMONDA KUITEKLIENĖ

Astrologė

valickis.png

MINDAUGAS VALICKIS

Mąstymo keitimo mentorius

viktorija.png

VIKTORIJA GERCMAN

Hipnoterapeutė

vizualas_logo.png
remas copy.png
vilmaveduokle.png
tekstura 2.png

"Vizualinis identitetas yra tavo kamienas - geriausiai matoma medžio dalis".
 

VILMA ŠEŠKEVIČIENĖ / Brand'o strategė / Organizatorė

Daugiau nei 10 metų dirbdama žaidimų industrijoje buvau "chamiako" būsenoje, kada bėgau ratu ir neturėjau, kada sustoti. Tas amžinas važiavimas “ant garų” ir “kūrybinė prostitucija” suko nesibaigiantį mano darbų ratą. Tokiame darbų chaose buvo sunku išgirsti save ir nusistatyti kryptingą veikimą.

Šioje būsenoje sustojimas man reiškė pralaimėjimą, o ne įsiklausymą! Tik atradusi brand’o strategiją ir pradėjusi visų pirmiausią ją taikyti sau, išėjau iš šios toksiškos būsenos. Aš pagaliau išgirdau savo sielą ir pradėjau eiti savo pašaukimo keliu.
 

Aš noriu sutrumpinti Tavo savirealizacijos kelią, kad užtruktum ne 10 metų triukšme ir neigime - kaip aš, o keliautum 5 kartus greičiau, laisvai ir aiškia kryptimi.

vizualas

"Statant savo širdies veiklą - brand’o pamatas - yra Tavo šaknys, be kurių Tavo veiklą nuplaus pirmas lietus"

Dienos pranešėjai

v2.png

SPALIO 13 d.

2

vilma5 copy.png

"Kaip legalizuoti savo nenormalumą?"

VILMA ŠEŠKEVIČIENĖ

Brand'o strategė

asta.png

" Kaip susikalbėti su dizaineriu, kad nebūtų nusivilimų?"

ASTA ZAICEVA STALMAKOVA

Grafikos dizainerė

ugne.png

"Reakcija į savo natūralų, tikrąjį atvaizdą"

UGNĖ ŽILINSKĖ

Tikrų portretų fotografė

giedre.png

"Kaip kokybiškai paruošti produktų vizualus, turint tik telefoną?"

GIEDRĖ TILVIKĖ

Fotografė

ausra copy.png

 "Apsirenk sėkmei. Kaip apranga įtakoja pajamas?"

AUŠRA KLIMAVIČĖ

Stilistė

kristinaj.png

 "Vizualinio identiteto formavimo principai ir anatomija"

KRISTINA JEDEMSKAJA

Rinkodaros inžinierė

rasa spalvota.png

“Kaip susikurti savo verslo spalvinį identitetą?”

RASA MIKUTA

Spalvų psichologė

rolandas.png

“Kaip įgalinti vaizdą veiklos tikslams?""

ROLANDAS VILKONČIUS

Laidų vedėjas

Garbės svečiai

v2.png

SPALIO 13 d.

2

DISKUSIJOS TEMA "AR ĮMANOMA UŽSIMASKUOTI?"

GS_diana.png

DIANA

BAKELYTĖ

"Grožio gido įkūrėja"

Diskusija

Garbės svečias

vilma5 copy.png

VILMA ŠEŠKEVIČIENĖ

Brand'o strategė

Diskusija

Garbės svečias

sadauskas.png

ŽYDRŪNAS SADAUSKAS

Veidotyrininkas

lauryna_veduokle.png
komunikacija_logo.png
remas copy.png
tekstura 2.png

"Komunikacija yra tavo šakos. Šakų kiekis apsprendžia tavo ryšį su auditorija"

LAURYNA OLERTAITĖ / Komunikacijos identiteto strategė / Organizatorė

Nuo tiek, kiek save prisimenu, jaučiau, kad esu kaip ežiukas rūke. Be pilno identiteto. Nešiojau mamos vyro pavardę, nes ji buvo tokia suteikta. Tačiau man mažytei mergytei aplinka karts nuo karto pamygdavo - “tu benkartas”. Jei atvirai, nei nesupratau, ką tai reiškia. Ir man paaiškino… Palikta. Brokuota. Netinkama. Prastesnė.

Dar mokyklos laikais stengiausi būti pripažinta - ėjau kaip tankas. Renginiai, konkursai, būreliai. Manęs visur buvo pilna,  tačiau nuo kūdikystės besivelkanti identiteto krizė man nuolat badė - Tu nepakankama. Tu nepilna.

Aš taip stengiausi įtikti aplinkiniams, jog pradėjau save trinti iš gyvenimo. Kitų nuomonė buvo tikresnė. Kitų vertybės aukštesnės. Kiti vertesni… nes aš nematoma, aš tik pusė kažko. Prisidėjau prie kitų mane neigiančių, galvojau, kad taip turi būti. Net ir bioenergetikė, pas kurią kreipiausi jau būdama suaugusi, man tarė: “Tu kaip ežiukas, pasimetus ir sutrikus”.

 

 

Bet žinote, ką? Esu dėkinga už šią patirtį, nes tik jos dėka, per brand’o strategijos sesijas išgryninome mano širdies veiklą - aš esu komunikacijos identiteto ir aiškumo dalintoja. Tokiems pat žmonėms, tokiems pat verslams, kurie jaučiasi neigiami, kurie nedrįsta, kurie bijo aplinkos nepalaikymo.
Ir jei tai skaitai, išduosiu paslaptį… žinok - su Tavimi viskas gerai!

Komunikacija
v3.png

Dienos pranešėjai

SPALIO 14 d.

3

jolanta copy.png

"Parduodanti komunikacija - kas tai?"

JOLANTA CHLEVICKIENĖ

Kontaktų rytmečių organizatorė

aurimas.png

 "Kaip padidinti pardavimus 5 x su email komunikacija?"

AURIMAS MIKALAUSKAS

Audiotekos įkūrėjas

kristina.png

"Kaip teisingai komunikuoti Instagram'e?"

KRISTINA KRATKO

Instagram mokymų lektorė

andrius.png

"Kaip kurti kalbas, judinančias kalnus?"

ANDRIUS IVANOVAS

Viešo kalbėjimo vedlys

jurate copy.png

"Kaip padaryti nepamirštamą pirmą įspūdį video formatu?"

JŪRATĖ KANČAUSKIENĖ

1 min video lektorė

lauryna.png

"Kaip susikurti pačiai komunikacijos strategiją?"

LAURYNA OLERTAITĖ

Komunikacijos identiteto strategė

MACIUKAS copy.png

"Kaip sukurti efektyvią video komunikaciją?"

EUGENIJUS MAČIUKAS

Socialinių tinklų videografas

fiodorova.png

"Valdyk balsą - valdyk auditoriją!"

JeKATERINA FIODOROVA

Balso valdymo ir vokalo lektorė

Garbės svečiai

SPALIO 14 d.

DISKUSIJOS TEMA "KĄ GALI MOTERIS, TURĖDAMA SAVO ISTORIJĄ?""

v3.png

3

liucina_GS.png

LIUCINA

RIMGAILĖ

ignatavicius.png

GINTARAS IGNATAVIČIUS

milda_veduokle.png
pardavimai.png
remas copy.png
milda_veduokle.png
tekstura 2.png

"Pardavimai tai tik tinkamai laistomo medžio žiedai, kurie vilioja savo kvapu klientus."

MILDA ŠUKAITIENĖ / Pardavimų strategė / Organizatorė

Nuo vaikystės buvau iššūkių mėgėja ir problemų sprendėja. Visai nesenai pačios lėkštėje buvo 13 veiklų. Nenuostabu, kad aplinkiniai mane ragino nustoti blaškytis, pradėti dirbti "normalų" darbą. Artimieji tiek pavargo nuo desperatiškų paieškų, kad pradėjo reikalauti uždaryti "įsivaizduojamą" verslą ir normaliai įsidarbinti, kad ir prekybcentry kasininke...  

Draugė mentorė, paklausė, kodėl aš darau tai, ką darau? Ir po kurio laiko supratau - mano kūrybinis potencialas beribis. Noriu dalintis patirtimi ir žiniomis!

 

Nesugebėjau susikoncentruoti į vieną veiklą anuomet. Atsisakau ir šiandien! Kodėl? Nes aš nesu viena prekė! Mentorių, lektorių bei naujai atrastų įrankių dėka ilgą laiką viduje tūnojęs potencialas tiesiog sprogo! 

 

Dėl to noriu išsprogdinti  žmonių potencialą siekiant tikrųjų savo svajonių, statant "imperijas".

Pardavimi
v4.png

Dienos pranešėjai

SPALIO 15 d.

4

ramune.png

"Kodėl nenorime patikti?"

RAMUNĖ KASPARAVIČIENĖ

Pardavimų lektorė

milda.png